LeadDesk Oyj:n tulosjulkistukset ja yhtiökokous vuonna 2020

LeadDesk Oyj Yhtiötiedote 10.12.2019 kello 9.30

LeadDesk Oyj:n vuoden 2019 ja 2020 tulosjulkistuksia koskevat keskeiset ajankohdat vuonna 2020 ovat:

Tilinpäätöstiedote vuodelta 2019                                                           14.2.2020

Tilinpäätös ja hallituksen toimintakertomus vuodelta 2019                    27.2.2020

Puolivuosikatsaus 1.1.-30.6.2020                                                          28.8.2020

LeadDesk Oyj:n varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi maanantaina 30.3.2020. Yhtiökokouksen kutsuu koolle yhtiön hallitus myöhemmin erikseen.

Taloudelliset katsaukset ja niiden oheismateriaali ovat julkaisuhetkestä lukien saatavilla osoitteesta  https://leaddesk.com/fi/sijoittajat.

Verkkosivuilla olevalla lomakkeella voi myös rekisteröityä LeadDeskin tiedotteiden tilaajaksi.

LeadDesk on nopeasti kasvava ja kansainvälistyvä ohjelmistoyhtiö, joka toimii pilvipohjaisten ohjelmistojen markkinoilla Euroopassa. Yhtiö tarjoaa LeadDesk-pilvipalvelua suurivolyymisen myynnin ja asiakaspalvelun tarpeisiin ja on kasvanut Pohjoismaiden johtavaksi pilvipalveluna tarjottavien myynti- ja asiakaspalveluohjelmistojen toimittajaksi. Yhtiön liikevaihto on kasvanut viimeisen kuuden vuoden (2012-2018) aikana keskimäärin 46 % vuosivauhtia ja vuonna 2018 liikevaihto oli noin 11,0 miljoonaa euroa. Yhtiöllä on toimistot kuudessa maassa Pohjois-Euroopassa. LeadDesk-pilvipalvelua käyttää yli 700 asiakasta 34 maassa.