LeadDesk toimittaa Ylioppilaiden terveydenhoitosäätiön takaisinsoittopalvelun

Lehdistötiedote 8.11.2021 kello 16.40

SaaS-pohjaisten contact center -ohjelmistojen valmistaja LeadDesk toimittaa jatkossa Ylioppilaiden terveydenhoitosäätiön (YTHS) takaisinsoittopalvelun. Takaisinsoittopalvelu auttaa vähentämään merkittävästi YTHS:n ajanvarauksen ja neuvonnan ruuhkia, jolloin opiskelijat saavat apua nopeammin.

Kolmen vuoden sopimuksen arvo on koko sopimuskaudelta noin 500 000 euroa, jonka lisäksi sopimuksella on mahdollisuus kahteen lisävuoteen. YTHS valitsi LeadDeskiin julkisena kilpailutuksena tehdyn hankinnan kautta. YTHS ei ole LeadDesk-konsernille täysin uusi tuttavuus, sillä säätiö on jo aiemmin käyttänyt LeadDeskin heinäkuussa 2021 ostaman GetJenny Oy:n chatbot-ratkaisua.

”Sopimus YTHS:n kanssa on hyvä osoitus osaamisestamme julkisella sektorilla ja erityisesti terveydenhuollossa. LeadDeskin ratkaisu on teknisesti erittäin luotettava ja soveltuu siten erinomaisesti terveydenhuollon vaativiin tarpeisiin”, iloitsee LeadDeskin Enterprise-myynnistä vastaava Mika Matikainen.

Lisätiedot:

Mika Matikainen,
VP of Enterprise Sales

mika.matikainen@leaddesk.com

LeadDesk on nopeasti kasvava ja kansainvälistyvä ohjelmistoyhtiö, joka toimii pilvipohjaisten ohjelmistojen markkinoilla Euroopassa. Yhtiö tarjoaa LeadDesk-pilvipalvelua suurivolyymisen asiakaspalvelun ja myynnin tarpeisiin ja on kasvanut Pohjoismaiden johtavaksi pilvipalveluna tarjottavien asiakaspalvelu- ja myyntiohjelmistojen toimittajaksi. Vuonna 2020 yhtiön liikevaihto oli 13,8 miljoonaa euroa. Ulkomaisen lisenssiliikevaihdon osuus oli 52 % lisenssiliikevaihdosta.  LeadDesk Oyj:n osake on kaupankäynnin kohteena First North Finland -markkinapaikalla kaupankäyntitunnuksella LEADD. Yhtiöllä on toimistot seitsemässä maassa Euroopassa. LeadDesk-pilvipalvelua käyttää yli 1 000 asiakasta ympäri maailmaa. www.leaddesk.com