LeadDesk valittiin Norjan maahanmuuttoviraston (UDI) asiakaspalveluratkaisun toimittajaksi

LeadDesk Oyj Lehdistötiedote 4.12.2023 kello 11.30

Norjan maahanmuuttovirasto (UDI) on päättänyt myöntää LeadDesk Oyj:n norjalaiselle tytäryhtiölle LeadDesk Solutions AS:lle sopimuksen julkisessa asiakaspalvelu- ja kontaktointijärjestelmän hankintakilpailussa.

Sopimuksen kokonaisarvo on noin 1 400 tuhatta euroa (17 100 tuhatta NOK) neljän vuoden aikana. Sopimus sisältää myös jatko-option.

UDI:n ilmoituksen mukaan: "LeadDesk täytti asetetut vaatimuksemme ja ymmärsi erittäin hyvin tehtävänantomme."

LeadDesk toimittaa UDI:lle ratkaisun, joka koostuu LeadDesk Omni -asiakaspalvelujärjestelmästä ja Calabrio Workforce Management Suite -ohjelmistosta. Ratkaisu kattaa UDI:n asiakaspalvelu- ja kontaktointijärjestelmän tarpeet kokonaisvaltaisesti, ja sitä tulevat käyttämään UDI:n asiakaspalvelu-, vaihde-, käyttäjätuki- ja PR-tiimit.

"Voittaminen hankintakilpailussa on hyvä esimerkki LeadDesk Omni -asiakaspalvelujärjestelmän kilpailukyvystä Enterprise-segmentissä. Odotamme innolla yhteistyön aloittamista UDI:n kanssa", toteaa LeadDesk Oyj:n toimitusjohtaja Olli Nokso-Koivisto.

LeadDesk on Euroopan kärkiyhtiö pilvipohjaisten contact center -ohjelmistojen tarjoajana. Tekoälyä hyödyntävä LeadDesk-pilvipalvelu parantaa asiakaskokemusta ja myyntityön tuottavuutta. Viikoittain jo yli 20 000 asiakaspalvelun ja myynnin ammattilaista työskentelee tehokkaammin LeadDeskin avulla. Vuonna 2022 konsernin liikevaihto oli 28,1 miljoonaa euroa, ja liiketoiminnasta valtaosa tuli jo Suomen ulkopuolelta. Konsernilla on toimistot kahdeksassa Euroopan maassa. LeadDesk Oyj:n osake on kaupankäynnin kohteena First North Finland -markkinapaikalla kaupankäyntitunnuksella LEADD. www.leaddesk.com