Muutos LeadDesk Oyj:n johtoryhmässä

LeadDesk Oyj yhtiötiedote 8.3.2022 kello 14.30

LeadDesk Oyj:n henkilöstöjohtaja ja johtoryhmän jäsen Anu Jussila on irtisanoutunut ja siirtyy toisiin tehtäviin LeadDeskin ulkopuolelle. Nykyisessä tehtävässä Jussila on toiminut kesäkuusta 2019 lähtien. Jussilan työsuhde ja johtoryhmän jäsenyys päättyvät maaliskuun 2022 lopussa.

”Haluan kiittää Anua hänen panoksestaan. Anu on ollut mukana rakentamassa yhtiömme kansainvälistä kasvutarinaa ja tehnyt henkilöstömme eteen paljon erinomaista työtä. Toivotan Anulle menestystä uusin haasteisiin”, sanoo toimitusjohtaja Olli Nokso-Koivisto.

”Kiitos koko LeadDeskin tiimille yhteisestä matkastamme”, sanoo Anu Jussila.

Henkilöstöhallinnon konsultti Joonas Nykänen vastaa toistaiseksi yhtiön henkilöstöhallinnosta. Nykänen on työskennellyt LeadDeskin henkilöstöhallinnon vastuutehtävissä syyskuusta 2020 lähtien.

LeadDesk on nopeasti kasvava ja kansainvälistyvä ohjelmistoyhtiö, joka toimii pilvipohjaisten ohjelmistojen markkinoilla Euroopassa. Konserni tarjoaa LeadDesk-pilvipalvelua asiakaspalvelun ja myynnin tarpeisiin. LeadDesk Oyj on kasvanut alansa johtavaksi toimijaksi Pohjoismaissa. Vuonna 2021 konsernin liikevaihto oli 24,6 miljoonaa euroa, josta ulkomaisen liikevaihdon osuus oli 61 %. LeadDesk Oyj:n osake on kaupankäynnin kohteena First North Finland -markkinapaikalla kaupankäyntitunnuksella LEADD. Konsernilla on toimistot seitsemässä maassa Euroopassa. LeadDesk-pilvipalvelua käyttää noin 1 500 asiakasta ympäri maailmaa.  www.leaddesk.com