Muutos LeadDesk Oyj:n johtoryhmässä

LeadDesk Oyj yhtiötiedote 29.11.2023 kello 12.30

LeadDesk Oyj:n tuotteesta vastaava johtaja (VP of Product) ja johtoryhmän jäsen Toni Laturi siirtyy toisiin tehtäviin LeadDeskin ulkopuolelle. Laturi on toiminut nykyisessä tehtävässään vuodesta 2018 lähtien. Laturin työsuhde ja johtoryhmän jäsenyys päättyvät tammikuun 2024 lopussa.

”Tahdon kiittää Tonia hänen merkittävästä työpanoksestaan. Pitkäaikaisena johtoryhmän jäsenenä Toni on ollut olennainen osa yhtiömme kansainvälisen kasvutarinan rakentamista ja tehnyt erinomaista työtä tuotteidemme kehittämisen parissa. Toivotan Tonille onnea ja menestystä urallaan!”, sanoo toimitusjohtaja Olli Nokso-Koivisto.

Kuluneet viisi vuotta LeadDeskillä ovat olleet mahtavaa aikaa. Toivon LeadDeskille ja upeille työkavereilleni kaikkea hyvää jatkossa”, sanoo Toni Laturi.

LeadDesk on Euroopan kärkiyhtiö pilvipohjaisten contact center -ohjelmistojen tarjoajana. Tekoälyä hyödyntävä LeadDesk-pilvipalvelu parantaa asiakaskokemusta ja myyntityön tuottavuutta. Viikoittain jo yli 20 000 asiakaspalvelun ja myynnin ammattilaista työskentelee tehokkaammin LeadDeskin avulla. Vuonna 2022 konsernin liikevaihto oli 28,1 miljoonaa euroa, ja liiketoiminnasta valtaosa tuli jo Suomen ulkopuolelta. Konsernilla on toimistot kahdeksassa Euroopan maassa. LeadDesk Oyj:n osake on kaupankäynnin kohteena First North Finland -markkinapaikalla kaupankäyntitunnuksella LEADD. www.leaddesk.com