Muutos LeadDeskin johtoryhmässä

LeadDesk Oyj Yhtiötiedote 24.11.2022 kello 12.15

LeadDesk Oyj:n myyntijohtaja (VP of Sales) ja johtoryhmän jäsen Timo Kättö on päättänyt 31.12.2022 mennessä siirtyä yhtiön ulkopuolelle uusiin haasteisiin. Tehtävästä vastaa jatkossa yhtiön toimitusjohtaja Olli Nokso-Koivisto.

”Kiitän Timoa hänen arvokkaasta ja pitkäaikaisesta panoksestaan LeadDeskin myyntitoiminnon kehittämisessä ja toivotan hänelle menestystä. LeadDesk on kasvanut viime vuosien aikana eurooppalaiseksi SaaS-pohjaisten contact center -ohjelmistojen toimittajaksi. Olemme luoneet erittäin toimivan liiketoimintamallin ja laajentuneet menestyksekkäästi Euroopassa. Toivotan Timolle kaikkea hyvää tulevaisuuteen”, toteaa LeadDeskin toimitusjohtaja Olli Nokso-Koivisto.

"Kahdeksan vuotta LeadDeskillä ovat olleet mahtavaa aikaa. Nyt on kuitenkin aika kuunnella omaa vaistoa ja suunnata uusiin haasteisiin. Haluan kiittää LeadDeskin asiakkaita, kaikkia työntekijöitä ja erityisesti toimitusjohtaja Olli Nokso-Koivistoa yhteisistä vuosista.", Timo Kättö kommentoi.

LeadDeskin johtoryhmä muutoksen jälkeen:

• Olli Nokso-Koivisto, toimitusjohtaja
  • Paul Stenbäck, talousjohtaja 1.3.2023 asti, jonka jälkeen VP of Corporate Development
  • Kaisa Rönkkö, talousjohtaja 1.3.2023 alkaen
  • Saija Pouru, VP of Business
  • Mika Matikainen, VP of Enterprise Sales
  • Jarno Tenni, VP of Engineering
  • Toni Laturi, VP of Product

LeadDesk on nopeasti kasvava ja kansainvälistyvä ohjelmistoyhtiö, joka toimii pilvipohjaisten ohjelmistojen markkinoilla Euroopassa. Konserni tarjoaa LeadDesk-pilvipalvelua asiakaspalvelun ja myynnin tarpeisiin. LeadDesk Oyj on kasvanut alansa johtavaksi toimijaksi Pohjoismaissa. Vuonna 2021 konsernin liikevaihto oli 24,6 miljoonaa euroa, josta ulkomaisen liikevaihdon osuus oli 61 %. LeadDesk Oyj:n osake on kaupankäynnin kohteena First North Finland -markkinapaikalla kaupankäyntitunnuksella LEADD. Konsernilla on toimistot seitsemässä maassa Euroopassa. LeadDesk-pilvipalvelua käyttää noin 1 500 asiakasta ympäri maailmaa.  www.leaddesk.com