Lento avaruuteen TUPLALLA - menopaluu!

Report this content

Lehdistötiedote 12.9.2002 Syksyn rajuin kisa alkanut Lento avaruuteen TUPLALLA menopaluu! Suomen suosituin suklaapatukka tarjoaa järisyttävän ja ennen kokemattoman elämyksen nyt myös makumaailman yläpuolella. Tupla Edge of Space -kilpailu vie voittajansa lennolle avaruuteen. Tupla Edge of Space -kisaan voi osallistua Tuplan kotisivuilla osoitteessa www.tupla.com. "Tupla on kautta aikojen ollut seikkailijan patukka. Nyt haluamme tarjota Tuplan ystäville mahdollisuuden päästä mukaan ainutkertaiseen seikkailuun. Tupla Edge of Space -kisa on tarkoitettu ennakkoluulottomille, moderneille sankareille, jotka haluavat kokea henkeäsalpaavia elämyksiä ja nauttivat rajojensa testaamisesta", luonnehtii Tuplan tuoteryhmäpäällikkö Teemu Selin Leaf Oy:stä. Tupla Edge of Space -kisa käynnistyi syyskuun alussa ja huipentuu tammikuun lopulla. Silloin voittaja matkaa Moskovaan ja sieltä Mig 25 - hävittäjän kyydissä avaruuteen. "Lennon aikana nopeus kasvaa yli 3 000 kilometriin tunnissa ja hävittäjä nousee stratosfääriin, yli 27 kilometrin korkeuteen maanpinnasta. Tässä avaruudeksi laskettavassa korkeudessa ei tietääksemme yksikään suomalainen ole aiemmin käynyt", Teemu Selin kertoo. Tupla Edge of Space -kisaan voi osallistua netissä osoitteessa www.tupla.com/avaruuteen. Kilpailuaika on syyslokakuu, jonka jälkeen seuraa finaalikierros. Lopullinen voittaja ratkeaa yleisöäänestyksellä niinikään Tuplan nettisivuilla. Seikkailusta kuvattavan televisiodokumentin myötä voittajan matkaa pääsevät seuraamaan myös maan kamaralle jääneet. Lisätietoja: Teemu Selin tuoteryhmäpäällikkö Leaf Oy Puh. (02) 333 41 teemu.selin@leaf.fi www.tupla.com www.leaf.fi Leaf Oy on Suomen johtava sokerimakeisvalmistaja. Vuonna 2001 Leafin liikevaihto oli noin 120 miljoonaa euroa. Leafilla on Suomessa noin 800 työntekijää, yrityksen tuotantolaitokset sijaitsevat Turussa ja Aurassa. Leaf Oy on osa hollantilaisen, elintarviketeollisuudessa toimivan pörssiyhtiö CSM:n makeisdivisioonaa. Vuonna 2001 CSM-konsernin liikevaihto oli 3,6 miljardia euroa. ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/09/12/20020912BIT00760/wkr0003.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/09/12/20020912BIT00760/wkr0004.pdf