Lehto Group Oyj: Lehto Group Oyj:n vuosikertomus 2017 julkaistu

Tilinpäätös ja toimintakertomus
19.3.2018 klo 14.00 (EET)

Lehto Group Oyj:n vuosikertomus 2017 julkaistu

Lehto Group Oyj on julkaissut vuosikertomuksensa vuodelta 2017. Julkaisu sisältää vuosikatsauksen, Lehdon ensimmäisen yritysvastuuraportin, hallituksen toimintakertomuksen, tilinpäätöksen sekä selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmistä.

Julkaisut löytyvät kokonaisuudessaan yhtiön www-sivuilta osoitteesta: www.lehto.fi suomeksi ja englanniksi.

Vuosikatsaus 2017, yritysvastuuraportti, hallituksen toimintakertomus ja tilinpäätös 2017 sekä selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä 2017 löytyvät myös tämän tiedotteen liitteistä.

Veli-Pekka Paloranta, talousjohtaja