Lehto Group Oyj: Muutoksia Lehto-konsernin johtoryhmässä

19.8.2019 klo 8.00

Lehto Group Oyj:n konsernin johtoryhmän kokoonpano muuttuu 19.8.2019 alkaen.

Diplomi-insinööri Toni Kankare, 40, on nimitetty Lehto Group Oyj:n kaupalliseksi johtajaksi sekä konsernin johtoryhmän jäseneksi 19.8.2019 alkaen. Kankareella on yli 15 vuoden monipuolinen kokemus kiinteistö- ja rakennusalalta, viimeksi SRV Yhtiöt Oyj:n hankekehitysjohtajan tehtävästä.

Lehdon tehdastuotannosta vastaava johtaja Pekka Korkala jättää tehtävänsä omasta pyynnöstään ja siirtyy toisen yhtiön palvelukseen 1.9.2019 alkaen. Hänen seuraajanaan ja konsernin johtoryhmän jäsenenä aloittaa 19.8.2019 diplomi-insinööri Jukka Haapalainen, 44. Haapalaisella on lähes 20 vuoden kokemus monipuolisista ja vaativista teollisuuden kehittämis- ja johtamistehtävistä. Viimeksi hän on työskennellyt muun muassa Nestor Cables Oy:ssä ja Eastman Chemical Company:ssa.

"Pekka Korkala on työskennellyt Lehdolla strategiamme kannalta keskeisessä tehtävässä. Haluamme kiittää häntä Lehdon teollisen valmistuksen merkittävästä kehittämisestä", toteaa toimitusjohtaja Hannu Lehto.

Konsernin johtoryhmän kokoonpano on 19.8.2019 alkaen seuraava:

Hannu Lehto, toimitusjohtaja

Veli-Pekka Paloranta, talousjohtaja

Juha Höyhtyä, johtaja, Asunnot-palvelualue

Jaakko Heikkilä, johtaja, Toimitilat-palvelualue

Ville Kettunen, johtaja, Hyvinvointitilat-palvelualue

Timo Reiniluoto, johtaja, Liiketoiminnan tukipalvelut

Arto Tolonen, kehitysjohtaja

Kaarle Törrönen, henkilöstöjohtaja

Toni Kankare, kaupallinen johtaja

Jukka Haapalainen, johtaja, Teollinen tuotanto

Lisätiedot:

Hannu Lehto

hannu.lehto@lehto.fi

0500 280 448

Lehto on nopeasti kehittyvä rakennus- ja kiinteistöalan konserni. Toimimme kolmella palvelualueella: Asunnot, Toimitilat ja Hyvinvointitilat. Olemme rakennusalan innovatiivinen uudistaja ja edelläkävijä. Talousohjattu toimintamallimme tehostaa rakentamisen tuottavuutta, varmistaa rakentamisen laadun sekä tuottaa asiakkaille merkittäviä aika- ja kustannushyötyjä. Työllistämme yhteensä noin 1 500 henkilöä ja vuoden 2018 liikevaihtomme oli 721,5 miljoonaa euroa.