Lehto Group Oyj: Muutos Lehto Group Oyj:n johtoryhmässä

2.11.2018 klo 8.02

Lehto Group Oyj:n konsernin johtoryhmään tulee muutos 5.11.2018 alkaen. Korjausrakentaminen-palvelualueen johtajana toiminut Pekka Lindeman jää pois johtoryhmästä. Muutos liittyy Lehdon 2.11.2018 pörssitiedotteella julkaisemaan Korjausrakentaminen-palvelualuetta koskevaan uudelleenorganisointiin.

Konsernin johtoryhmän kokoonpano on 5.11.2018 alkaen seuraava:

Hannu Lehto, Toimitusjohtaja

Veli-Pekka Paloranta, Talousjohtaja

Pasi Kokko, johtaja, Asunnot-palvelualue

Jaakko Heikkilä, johtaja, Toimitilat-palvelualue

Ville Kettunen, johtaja, Hyvinvointitilat-palvelualue

Timo Reiniluoto, johtaja, Liiketoiminnan tukipalvelut

Pekka Korkala, johtaja, Tehdastuotanto

Arto Tolonen, Kehitysjohtaja

Lisätietoa:
Hannu Lehto
hannu.lehto@lehto.fi

Lehto on nopeasti kehittyvä rakennus- ja kiinteistöalan konserni. Toimimme neljällä palvelualueella: Asunnot, Toimitilat, Hyvinvointitilat ja Korjausrakentaminen. Olemme rakennusalan innovatiivinen uudistaja ja edelläkävijä. Talousohjattu toimintamallimme tehostaa rakentamisen tuottavuutta, varmistaa rakentamisen laadun sekä tuottaa asiakkaille merkittäviä aika- ja kustannushyötyjä. Työllistämme yhteensä noin 1 500 henkilöä (Q2 2018) ja vuoden 2017 liikevaihtomme oli 598 miljoonaa euroa.