MUUTOS LEHTO GROUP OYJ:N JOHTORYHMÄSSÄ

5.9.2018 klo 9:00

Rakennusinsinööri (RI) Ville Kettunen on nimetty Hyvinvointitilat-palvelualueen johtajaksi ja Lehto Group -konsernin johtoryhmän jäseneksi 10.9.2018 alkaen. Palvelualueen johtajana aiemmin toiminut Tuomo Mertaniemi jatkaa työtään konsernissa kiinteistökehityksen johtotehtävissä.

Kettusella on yli 15-vuoden laaja-alainen kokemus rakennusalan tehtävistä. Hän on työskennellyt aiemmin muun muassa tuotannon, rakennuttamisen sekä hankekehityksen parissa. Aiemmin hän toimi Lemminkäinen Talo Oy:n aluejohtajana Keski-Suomen ja Savo-Karjalan alueella

Konsernin johtoryhmän kokoonpano on 10.9.2018 alkaen seuraava:

Hannu Lehto, Toimitusjohtaja

Veli-Pekka Paloranta, Talousjohtaja

Pasi Kokko, johtaja, Asunnot-palvelualue

Jaakko Heikkilä, johtaja, Toimitilat-palvelualue

Ville Kettunen, johtaja, Hyvinvointitilat-palvelualue

Pekka Lindeman, johtaja, Korjausrakentaminen-palvelualue

Timo Reiniluoto, johtaja, Liiketoiminnan tukipalvelut

Pekka Korkala, johtaja, Tehdastuotanto

Arto Tolonen, Kehitysjohtaja

Lisätietoa:

Hannu Lehto
hannu.lehto@lehto.fi

Lehto on nopeasti kehittyvä rakennus- ja kiinteistöalan konserni. Toimimme neljällä palvelualueella: Asunnot, Toimitilat, Hyvinvointitilat ja Korjausrakentaminen. Olemme rakennusalan innovatiivinen uudistaja ja edelläkävijä. Talousohjattu toimintamallimme tehostaa rakentamisen tuottavuutta, varmistaa rakentamisen laadun sekä tuottaa asiakkaille merkittäviä aika- ja kustannushyötyjä. Työllistämme yhteensä noin 1 500 henkilöä (Q2 2018) ja vuoden 2017 liikevaihtomme oli 598 miljoonaa euroa.