Muutosrakentaja-podcastissa aiheena talousohjattu rakentaminen

5.2.2019
Lehto Group

Rakennusliike Lehto Group julkaisi tammikuussa 2019 rakentamisen podcastin, Muutosrakentajan. Lehto keskustelee kevään ajan verkossa rakentamisesta, sen muutoksesta sekä toimialan ajankohtaisista ja kiinnostavista ilmiöistä.

Toisessa jaksossa aiheena on Lehdon oma strateginen ideologia: talousohjattu rakentaminen. Podcastissa toimitusjohtaja Hannu Lehto kertoo muun muassa, mistä talousohjatun rakentamisen ideologia on saanut alkunsa. Lisäksi hän avaa, mitä talousohjatun rakentamisen kulmakivet pitävät sisällään: kustannustietoinen suunnittelu, teollinen esivalmistus ja vakioidut ratkaisut.

Kuuntele tuorein jakso tästä > > >

Muutosrakentaja-podcast on kuunneltavissa muun muassa yhtiön kotisivujen ja sosiaalisen median kanavien kautta. Lisäksi sarja julkaistaan podcasteihin erikoistuneessa Libsyn-palvelussa, Spotifyssä ja iTunesissa.

Lue uutinen podcast-sarjan julkaisusta
Kuuntele myös podcastin ensimmäinen jakso: Rakentamisen tulevaisuus

Teija Kettunen, viestintäjohtaja, Lehto Group Oyj, puh. 040 771 6510

Lehto on nopeasti kehittyvä rakennus- ja kiinteistöalan konserni. Toimimme kolmella palvelualueella: Asunnot, Toimitilat ja Hyvinvointitilat. Olemme rakennusalan innovatiivinen uudistaja ja edelläkävijä. Talousohjattu toimintamallimme tehostaa rakentamisen tuottavuutta, varmistaa rakentamisen laadun sekä tuottaa asiakkaille merkittäviä aika- ja kustannushyötyjä. Työllistämme yhteensä noin 1 500 henkilöä ja vuoden 2018 liikevaihtomme oli 721,5 miljoonaa euroa.