B- ja C-vitamiinit samassa poretabletissa

Uutuus BEREX® CEE B- ja C-vitamiinit samassa poretabletissa Monipuolisena ja vahvana tunnettu BEREX®-B-vitamiini saa rinnalleen uudet BEREX® CEE -poretabletit. Tuoteperheen uutuustuote BEREX® CEE tarjoaa tärkeät B-vitamiinit sekä 1000 mg C-vitamiinia yhdessä poretabletissa. BEREX® CEE ehkäisee ja hoitaa B-vitamiinien ja C- vitamiinin puutostiloja. Hedelmänmakuisen poretabletin nauttiminen on miellyttävä, helppo ja nopea tapa turvata tärkeiden B- ja C-vitamiinien saanti. Yhdessä BEREX® CEE -poretabletissa on 1000 mg C-vitamiinia sekä 117 mg kalsiumia ja seitsemää eri B-vitamiinia suurina pitoisuuksina. BEREX® CEE on lääke B-vitamiinien ja C-vitamiinin puutostilojen ehkäisyyn ja hoitoon sekä kalsiumin lisääntyneeseen tarpeeseen. B- ja C-vitamiinien päivittäinen tarve tulee yleensä tyydytetyksi ravinnolla, joka sisältää riittävästi hedelmiä ja kasviksia. B- ja C- vitamiinien saanti voi olla riittämätöntä yksipuolisen ruokavalion, voimakkaan fyysisen rasituksen ja pitkäaikaisen stressin yhteydessä sekä tiettyjen lääkekuurien aikana. C-vitamiinin tarvetta voivat lisätä mm. tupakointi, nuhakuume sekä leikkaukset. B-vitamiinien puutosta voi esiintyä erityisesti laihdutuksen, e-pillereiden ja alkoholin käytön yhteydessä. Eräs syy B-vitamiinien puutostiloihin on niiden vesiliukoisuus, minkä vuoksi B-vitamiinit eivät varastoidu elimistöön. B- vitamiinien saannin tulisikin olla säännöllistä. BEREX® CEE yhdistää tärkeät B-vitamiinit ja C-vitamiinin yhteen poretablettiin. Poretabletit ovat suosittuja niiden helpon ja miellyttävän käytön sekä hyvän maun ansiosta. Samalla tulee juotua myös lasillinen vettä. BEREX® CEE on valmiste kiireisille ja aktiivisille ihmisille. BEREX® CEE -poretablettien B- ja C-vitamiinit ehkäisevät puutostiloja ja lisäävät vastustuskykyä sekä auttavat jaksamaan stressin ja kiireen keskellä. B- ja C-vitamiinivalmiste BEREX® CEE on laktoositon, maitoproteiiniton, gluteeniton, hiivaton ja sokeriton, eikä se sisällä eläinperäisiä aineita. Pakkauskoko: 2 x 10 poretablettia. Annostus: Aikuisille 1 poretabletti päivässä liuotettuna lasilliseen (2 dl) vettä. Lapsille vain lääkärin ohjeen mukaan. Tutustu käyttöohjeeseen. Hinta: 7,15 ?. Stressi heikentää vastustuskykyä Voimakas ja pitkäkestoinen stressi lisää vitamiinien tarvetta. Stressin haitalliset terveysvaikutukset on tunnettu jo jonkin aikaa. Tutkimuksissa on todettu, että pitkään jatkuva stressi heikentää elimistön vastustuskykyä.¹ Lyhytaikaisen stressin on todettu vahvistavan immuniteettia, mutta stressin jatkuessa vastustuskyky heikkenee. Stressin pitkäkestoisuus ja sen tiedostamaton ja epämääräinen luonne tekevät siitä erityisen haitallisen terveydelle. Riittävä vitamiinien saanti suojaa ja vahvistaa immuunijärjestelmää. BEREX® on B-vitamiinimarkkinoiden tunnetuin tuotemerkki. ² Monipuolisena ja vahvana tunnettu BEREX® sekä uutuustuote BEREX® CEE ovat nyt saatavilla apteekeissa. LISÄTIETOJA: Oy Leiras Finland Ab, tuoteryhmäpäällikkö Eija Orreveteläinen, p. 020 746 5017, 040 596 1685. Sähköposti: eija.orrevetelainen@leirasfinland.fi. Katso myös: www.leirasfinland.fi ja http://www.leirasfinland.fi/tuotteet_itsehoito.cfm. Tiedote ja kuvat sähköisenä: AC-tiedotus/Hanna Hiilamo-Kangaslahti, p. (09) 6962 8124, 050 520 3153. Sähköposti: hanna.hiilamo@actiedotus.fi. 307/04 O 18.08.2004 Oy Leiras Finland Ab Oy Leiras Finland Ab on asiakassuuntautunut terveydenhoidon ammattilaisia ja apteekkihenkilökuntaa palveleva lääkeyhtiö, joka on eurooppalaisen Nycomed-konsernin tytäryhtiö. Leiras Finlandin painopistealueita ovat diabetes ja verenpaine, migreeni, allergia ja osteoporoosi sekä sairaala- ja perusterveydenhuoltotuotteet. Tuotevalikoima sisältää reseptilääkkeet ja apteekeissa myytävät itsehoidon valmisteet. ¹ Psychological Bulletin, 2004, Vol. 130, No. 4, 601-630. ² Taloustutkimus 2004. ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/08/19/20040819BIT00040/wkr0001.pdf