Pohjola Rakennus Oy Uusimaalta vuokra-asuntoja Hyvinkäälle

Pohjola Rakennus Oy Uusimaa on aloittanut 49 asunnon vuokratalon rakentamisen Hyvinkäällä. Rakennus valmistuu ensi vuoden syyskuussa.

Talon sijainti Värimestarinkaarella on erinomainen, noin kilometrin päässä on sekä rautatieasema, Kauppakeskus Willa että Prisma.

Yhtiö koostuu kahdesta erillisestä, viisikerroksisesta talosta. Pysäköintipaikat ovat talojen pihalla. Asuntojen koot vaihtelevat 31,5 neliöstä 68 neliöön.

– Pohjola Rakennus Oy Uusimaa on saanut jo hyvän jalansijan Uudenmaan ja Etelä-Suomen rakennusalan yksityisenä toimijana. Meillä on myöhemmin mahdollisuus rakentaa Hyvinkäälle Maalarimestarin viereen kaksi vapaarahoitteista asuintaloa. Toinen tulee olemaan Pohjola Rakennuksen Eloisa-seniorikotien konseptin mukainen ja toinen suunnattu kaikille ikäryhmille, toimitusjohtaja Kim Bono kertoo.

– Haluamme toteuttaa nämä vuokra-asunnot, jotta alue lähtee nopeasti rakentumaan. Vuokrakohde täydentää projektivalikoimaamme käynnissä olevien ja vielä tänä vuonna alkavien omaperusteisten myyntikohteiden rinnalla.

Rakennuksen hankinta-arvo on noin seitsemän miljoonaa euroa. Pääsuunnittelijana on Aihio Arkkitehdit Oy.

Pohjola Rakennus Oy Uusimaa kuuluu Pohjola Rakennus Oy -konserniin.

Pohjola Rakennus Oy Uusimaa

Toimitusjohtaja Kim Bono

044 751 0100, kim.bono@pohjolarak.fi

www.pohjolarak.fi

Pohjola Rakennus Oy Uusimaa on projektinjohto-mallilla toimiva, monipuolisen osaamisen rakennusliike sekä aluesuunnittelun ja kiinteistökehittämisen asiantunteva kumppani. Se on Pirkanmaalla toimivan, kotimaisen perheyhtiön Pohjola Rakennus Oy Sisä-Suomen tytäryhtiö, ja sen osaomistajina on yhtiön toimiva johto.

Pohjola Rakennus Oy Uusimaan vuoden 2014 liikevaihto tulee olemaan noin 25 miljoonaa euroa.

www.pohjolarak.fi