Pohjolan Eloisa-seniorikodit kiinnostavat myös sijoittajia

FIM Asuntorahasto I Ky on ostanut osan Pohjola Rakennus Oy:n rakentamasta As Oy Espoon Valapuistosta. Rakennus on Pohjolan Eloisa-konseptin mukainen senioriasumiseen tarkoitettu asuintalo. Rahasto osti yhtiöstä 20 asuntoa ja kymmenen autopaikkaa. Kaikkiaan yhtiössä on 70 asuntoa.

– Kohde on ensimmäinen Pohjolan Eloisa-senioritaloyhtiö pääkaupunkiseudulla. Eloisa-kodit ovat turvallisia asua ja omistaa. Valapuiston asunnot kiinnostavatkin sekä asunnon omaan käyttöönsä hankkivia ostajia että sijoittajia. Kysyntä on ollut vilkasta ja myynti kehittyy hyvin positiivisesti, toimitusjohtaja Kim Bono Pohjola Rakennus Oy Uusimaasta toteaa.

FIM Kiinteistö Oy:n toimitusjohtaja Petri Jokisen mukaan Espoon keskuksen alue on kehittynyt voimakkaasti viime vuosien aikana.

– Seniori-ikäisten määrä kasvaa koko ajan. Vuokra-asumisen mahdollisuus tarjoaa hyvän ja täydentävän vaihtoehdon omistusasumisen rinnalle Eloisa-kodeissa, Petri Jokinen sanoo.

Valapuisto on rakenteilla Espoossa, kauppakeskus Entressen ja hyvien liikenneyhteyksien läheisyydessä. Rakennus valmistuu elokuussa 2015.

Pohjola Rakennus Oy Uusimaa

Toimitusjohtaja Kim Bono

044 751 0100, kim.bono@pohjolarak.fi

www.pohjolarak.fi

Pohjola Rakennus Oy Uusimaa on projektinjohto-mallilla toimiva, monipuolisen osaamisen rakennusliike sekä aluesuunnittelun ja kiinteistökehittämisen asiantunteva kumppani. Se on Pirkanmaalla toimivan, kotimaisen perheyhtiön Pohjola Rakennus Oy Sisä-Suomen tytäryhtiö, ja sen osaomistajina on yhtiön toimiva johto.

Pohjola Rakennus Oy Uusimaan vuoden 2014 liikevaihto tulee olemaan noin 25 miljoonaa euroa.

www.pohjolarak.fi

FIM