Weber-uutisia seminaarissa 23.10. – KUTSU

Report this content

Weber haluaa olla esimerkillinen yritys, joka kehittää energiatehokkaita, viihtyisiä ja turvallisia rakentamisen ratkaisuja. Ympäristöystävällisemmät pumpattavat lattiatasoitteet ovat viimeisin innovaatiomme. Tuotteilla on EPD-ympäristöseloste ensimmäisinä lattiatasoitteina Suomessa. Työskentely uusilla tuotteilla tuo säästöjä niin ajassa kuin rahassa.

Järjestämme aiheesta alan ammattilaisille seminaarin torstaina 23.10.2014 Helsingin Vanhalla Ylioppilastalolla. Tilaisuus alkaa lounaalla klo 11.15. Asiapitoisen iltapäivän jälkeen jatkamme keskustelua Beerfesteillä Rautatientorilla.

Sinä ja toimituksenne edustajat olette lämpimästi tervetulleita. Liitteenä on seminaarin ohjelma. Ennakkotietoa saa jo osoitteesta www.lattia.fi ,josta voit myös ilmoittautua seminaariin.

Lähetämme tuotetiedotteen ennen seminaaria. Lisätietoja antavat myyntipäällikkö Esko Koskinen, 010 44 22 215, esko.koskinen@e-weber.fi sekä markkinointijohtaja Viktor Lax, 010 44 22 518, viktor.lax@e-weber.fi

Ympäristöystävällisin terveisin, lämpimästi tervetuloa!

Saint-Gobain Weber

Weber kehittää, valmistaa ja markkinoi monipuolisia rakennustuotteita julkisivuista lattiatasoitteisiin. Tärkeimpiä tuotemerkkejämme ovat Kahi, Leca ja Vetonit. Weberillä on Suomessa kahdeksan tehdasta, neljä aluevarastoa ja noin 300 työntekijää. Liikevaihto oli Suomessa vuonna 2013 noin 128 miljoonaa euroa.

Avainsanat: