Lenovo esittelee uusia tehdaspalveluita laajennetulle ytimeltään suojattujen Windows-tietokoneiden portfoliolleen

Tiedotusvälineille 25.6.2020

Lenovo esittelee asiakkailleen uuden mukautetun BIOS- ja käyttöjärjestelmän konfigurointipalvelun, joka on nyt saatavilla 12 ytimeltään suojatulle ThinkPad-tietokoneelle sarjoissa X1-, T-, X- sekä P.

Lenovo julkisti tänään merkittävän laajennuksen ytimeltään suojattujen tietokoneiden ThinkShield-portfolioonsa. Laajemman laitevalikoiman lisäksi Lenovo esitteli uuden palvelun, joka tukee ytimeltään suojattujen laitteiden käyttäjiä BIOS-suojauksella sekä käyttöjärjestelmän asetusten määrittelyllä. Uuden tehdaspalvelun on tarkoitus helpottaa laitteiden turvallista käyttöönottoa yrityksissä ja sen voi nyt ostaa laitteeseen erillisenä lisäpalveluna.

Lue lisää Lenovon englanninkielisestä tiedotteesta: https://news.lenovo.com/pressroom/press-releases/lenovo-introduces-new-factory-services-for-expanded-portfolio-of-windows-secured-core-pcs/

Yhteystiedot:

Jenni Ahlapuro