Lenovo julkaisee uuden globaalin kumppanisivuston myynnin yksilöidyksi ja reaaliaikaiseksi työkaluksi

Lehdistötiedote 24.7.2020

Lenovo julkaisee uuden kumppanisivuston, joka on merkittävä askel yhtiön monivuotisessa, kumppaniyhteistyöhön suunnatussa digitaalisen transformaation hankkeessa. Lenovo Partner Hub -portaali avataan 27. heinäkuuta alkaen valituilla markkina-alueilla, ja se tuo entistä vahvempia yhteistyömahdollisuuksia kanavakumppanien ja Lenovon eri liiketoiminta-alueiden myyntitiimien välille.

Edistyksellistä analytiikkaa käyttävä portaali tarjoaa yhdeltä luukulta tarvittavat työkalut ja resurssit sekä älykästä ja yksilöllistettyä tietoa kumppanin tarpeiden, markkina-alueen ja aiemman toiminnan mukaan. Sivusto on suunnattu sekä Lenovon PC- ja älylaitteiden (PCSD) että datakeskustoiminnan (DCG) liiketoimintayksiköiden kumppaneille.

Sivusto on personoitu portaali, jonka kautta kumppanit pääsevät käsiksi heille oleellisiin tietoihin ja resursseihin määriteltyjen roolien mukaisesti. Personoitu myynnin kehityksen seurantamittaristo antaa esimerkiksi kuvan myynnin senhetkisestä tilanteesta ja tavoitteiden saavuttamisesta.

Lenovo Partner Hub -kumppanisivusto avataan valituilla alueilla 27. heinäkuuta, ja se laajenee tulevina kuukausina myös muille markkina-alueille. Lisätietoja kumppanisivuston ominaisuuksista ja eduista on Lenovon Story Hub -sivustolla.

Lisätietoja lehdistölle ja kuvapyynnöt:
Toni Stubin
Netprofile