Lenovo Transform 2.0-tapahtumassa: järeää tietoturvaa ja uusia kumppanuuksia

Tiedotusvälineille 14.9.2018

Lenovo julkisti Transform 2.0-tapahtumassa yritysasiakkaille suunnattuja uusia tuotteita, kumppanuuksia ja ratkaisuja, jotka heijastavat Lenovon älykkään muutoksen strategiaa. Strategian tavoitteena on kehittää älykkäitä ratkaisuja liiketoiminnan muutoksen tueksi ja käyttäjäkokemuksen parantamiseksi.

Julkistukset olivat:

• Strateginen kumppanuus hybridipalvelujen data-asiantuntijan NetAppin kanssa. Globaali kumppanuus auttaa asiakkaita uudistamaan IT-arkkitehtuuriaan ja nopeuttamaan digitaalista muutosta.
  • ThinkShield, uusi tietoturvan lähestymistapa, jolla turvataan laitteet ja arvokas data kautta niiden elinkaaren. ThinkShield kattaa muun muassa ratkaisut tietoturvalliseen BIOS- ja firmware-kehittämiseen, alansa ainoan FIDO-sertifioidun sormenjälkilukijan, laajimman Intel Authenticate -integroinnin seitsemällä eri autentikointitavalla, wifi-verkkojen uhkien tunnistuksen sekä verkon uhkia automaattisesti eristävän BUFFERZONE-teknologian. Lenovon yhteistyö sellaisten yritysten kanssa kuten Intel, Mobilelron ja Absolute tarjoaa käyttäjille ja ylläpitäjille enemmän työkaluja, joilla pitää data turvassa.
  • ThinkPad X1 -portfolion uutuus ThinkPad X1 Extreme, ohut ja kevyt Windows 10 -kannettava, joka on suunniteltu tehoa tarvitseville käyttäjille. Sopii niille, jotka pyörittävät paljon dataa, käsittelevät videoita, valokuvia ja grafiikkaa sekä käyttävät lisätyn ja virtuaalitodellisuuden sovelluksia.

Alkuperäiset tiedotteet:

Lisätietoja medialle: