Lenovo YOGA 700 taipuu moneen asentoon

Uusilla kannettavilla lisää vaihtoehtoja tehotyöskentelyyn ja liikkuvaan elämäntyyliin.

Tiedotusvälineille 30.10.2015

Lenovo on tänään esitellyt uuden, kääntyvän YOGA 700 -kannettavan, joka taipuu käytettäväksi neljässä eri tilassa (kannettava, pysty, teltta ja tabletti).

Ohut ja kevyt 11-tuumainen YOGA 700 on ihannekumppani paljon matkustaville, sillä painoa on vain 1,1 kg ja paksuutta ainoastaan 15,8 mm. Akku kestää seitsemän tuntia, joten elokuvista ja peleistä ehtii nauttia rauhassa kuvan- ja äänenlaadusta tinkimättä.

14-tuumainen tehomalli tarjoaa nopeutta ja luotettavuutta erityisesti vaativiin tehtäviin. Kannettavassa on Intelin kuudennen sukupolven i7-prosessori, mukaan voi saada myös NVIDIA GeForce 940M -näytönohjaimen ja jopa 8 gigatavua DDR3L -muistia. 256 gigatavun SSD -kiintolevy takaa sovellusten nopean avautumisen ja tiedostojen ripeän siirron.

Kummassakin mallissa on 10 pisteen IPS-kosketusnäyttö Full HD (1920 x 1080) -tarkkuudella sekä Dolby DS1.0 Home Theater -stereokaiuttimet. Taustavalaistun AccuType-näppäimistön ansiosta kirjoittaminen on mukavaa, täsmällistä ja helppoa hämärässäkin.

Uudet kannettavat tulevat myyntiin marraskuun aikana. 11-tuumainen malli on saatavilla hintaan 799 euroa (sis. alv) ja 14-tuumainen hintaan 899 euroa (sis. alv).

Kuvia tuotteesta alla. Lisätietoja alkuperäisessä englanninkielisessä tiedotteessa:

Lisätietoja ja testilaitepyynnöt:
Hanna-Maria Lifländer