Lenovolta tabletteja yrityksille ja perheille

Lenovo on esitellyt Barcelonan Mobile World Congressissa kolme Tab3 -sarjan tablettia.

Tab3 10 Business on suunniteltu yrityskäyttöön ja paljon liikkuvien työntekijöiden tarpeisiin. Laite toimii Android 6 -käyttöjärjestelmällä ja tukee Android for Work -järjestelmää, joka tarjoaa yrityksille hyödyllisiä tietoturvaominaisuuksia ja auttaa pitämään työ- ja henkilökohtaiset sovellukset erillään. Vettä hylkivän rakenteensa ja kestävän näyttölasinsa ansiosta laite sietää kenttätyön rasituksia hyvin.

Tab3 7 ja Tab3 8 on puolestaan suunniteltu etenkin perhekäyttöön. Lenovon tekemien käyttäjätutkimusten mukaan tabletit ovat eniten yhteiskäytössä oleva laitetyypppiTab3 7 ja Tab3 8 tarjoavat kaikille käyttäjille oman käyttäjätilin ja pieniä lapsia varten on erityinen lapsitila, jonka avulla esimerkiksi nettiselailua ja käyttöaikaa voidaan rajoittaa.

Lisätietoja englanninkielisessä tiedotteessa:

Lenovo julkisti lisäksi Lenovo Connect -roaming-palvelun, josta on hyötyä etenkin paljon matkustaville. Lisätietoja englanninkielisessä tiedotteessa:

Lisätietoja ja testilaitepyynnöt:
Hanna-Maria Lifländer