Lenovon IFA jatkuu: Pieniä ja sitkeitä ThinkCentre-työasemia, notkeita ThinkPad Yoga -uutuuksia ja kasa Windows 10 -koneita

Tiedotusvälineille 2.9.2015

Lenovon IFA-messujen tuotejulkistusten sarja jatkuu uusilla ThinkCentre-sarjan työasemilla, ThinkPad Yoga -hybridiläppäreillä ja uusilla Windows 10:en päivitetyillä ideapad-tableteilla ja ideacentre-tietokoneilla.

Eniten ovat muuttuneet joustavat, liikkuvaan työhön tarkoitetut ThinkPad Yoga -hybridit ja entistä pienempään tilaan tehoja tunkevat ThinkCentre Tiny -työasemat.

ThinkPad Yoga -mallit ovat kääntyvällä kosketusnäytöllä varustettuja kannettavia tietokoneita. Ne yhdistävät perinteisten läppäreiden, uudempien tablettien ja hybridilaitteiden monipuolisia käyttötapoja yritysmaailmassa tarvittaviin ominaisuuksiin, kuten hyvään akunkestoon ja helppoon keskitettyyn ylläpitoon.

ThinkCentre-sarja taas kehuu tarjoavansa pöytäkonetta tarvitsevalle entistä enemmän tehoja entistä pienemmässä koossa. Erityisesti ThinkCentre Tiny -mallit ovat myös erittäin pitkäikäisiä ja kestävät Mil-spec-testien perusteella yhä paremmin pölyä, äärilämpötiloja tai vaikka pieniä hiekkamyrskyjä.

Ensisijaisesti kuluttajille suunnatut ideapad-tabletit ja ideacentre-sarjan PC:t saivat kasvojenkohotuksen, johon kuuluu Windows 10, 3D-kamerat (esimerkiksi eleiden tunnistukseen), parannuksia spekseissä ja niin keventymistä kuin ohentumista kautta linjan.

Lisätietoja ja kuvia ThinkPad Yoga ja ThinkCentre-uutuuksista englanninkielisessä tiedotteessa: http://news.lenovo.com/article_display.cfm?article_id=2052

Lisätietoja ja kuvia ideapad- ja ideacentre-sarjoista englanninkielisessä tiedotteessa:  http://news.lenovo.com/article_display.cfm?article_id=2050

Hinnat ja saatavuus

ThinkPad YOGA 260 saatavilla marraskuussa 2015 hintaan 979 € (ei sis. alv).

ThinkPad YOGA 460 saatavilla lokakuussa 2015 hintaan 839 € (ei sis. alv).

ThinkPad Centre M900 Tiny saatavilla helmikuussa 2016 hintaan 450 € (ei sis. alv).

ideacentre Y700 ja Y900 saatavilla marraskuussa 2015 hintaan 999 € ja 1499 € (sis. alv).

ideapad-sarja saatavilla marraskuussa 2015, hinnat alkaen 229 € (sis. alv).

Tuomas Niska, viestintätoimisto Netprofile
tuomas@netprofile.fi