• Lenovo/

Lenovon uudet yritysratkaisut tarjoavat vahvan perustan liiketoiminnan kasvattamiseen

Tiedotusvälineille 6.5.2015

Lenovo parantaa entisestään huippusuorituskykyisiä X6-palvelimia ja tuo saataville ISV-sertifioituja ratkaisuja muun muassa SAP HANAlle

Maailman kolmanneksi suurin x86-palvelinvalmistaja Lenovo on ilmoittanut päivittävänsä X6-lippulaivapalvelimiaan yritysohjelmistoille sertifioiduilla ratkaisuilla, joihin kuuluu muun muassa SAP HANAlle optimoituja tuotteita.

Päivitettyihin Lenovo X6-palvelinjärjestelmiin kuuluu kaksi Flex System X6 -laskentasolmua ja System x -räkkipalvelinpari, joita hallitaan hiljattain julkaistulla Lenovo XClarityllä. Tehokkaat uudet ratkaisut parantavat suorituskykyä ja nopeuttavat vaativien työkuormien käsittelyä, kuten pilvilaskentaa, tietokantojen käyttöä, toiminnanohjausjärjestelmiä, virtualisointia ja liiketoiminta-analytiikkaa.

Lisätietoja alla olevassa englanninkielisessä tiedotteessa: http://news.lenovo.com/news+releases/lenovo-enterprise-solutions-provide-robust-foundation-growing-business.htm

Lisätiedot ja testilaitepyynnöt:

Tuomas Niska