Innovaatiota ja ylellisyyttä: Lexus Easyleasing

Lexus astuu uudelle vuosikymmenelle vahvalla jalansijalla tarjoamalla suomalaisille autoilijoille ainutlaatuisen palvelun – Lexus Easyleasingin. Tämä innovatiivinen konsepti muuttaa perinteiset automarkkinat lyhyemmällä sitoutumisajalla, nopeilla toimituksilla ja täysin riskittömällä kokonaisuudella.

Uusi tapa astua premium-maailmaan

Lexuksen Easyleasing rikkoo perinteisiä rajoitteita tarjoamalla totuttua lyhyemmän sitoutumisajan, vain 12 kuukautta. Tämä asettaa sen kilpailijoiden edelle, jotka yleisimmin tarjoavat 3–4 vuoden sopimuksia. Asiakkaat voivat nauttia täydestä Lexus-elämyksestä joustavammin ja ilman pitkäaikaista sitoutumista. 12 kuukauden jälkeen sopimus jatkuu suoratoistopalveluista tutulla kuukauden irtisanomisajalla - aina jopa viiteen vuoteen saakka asiakkaan niin halutessa.

Easyleasing varmistaa, että asiakkaat saavat unelma-autonsa nopeasti. Autot toimitetaan kahdessa viikossa tilauksesta. Nopeus ja vaivattomuus ovat palvelun ytimessä, jotta asiakkaat voivat aloittaa uuden Lexus-matkansa välittömästi.

Aito yksityisleasing, täysi huolettomuus

Easyleasing on aito yksityisleasing, jossa asiakas saa autonsa kiinteään kuukausihintaan ilman omistamisen riskiä ja ilman käsirahaa. Kaikki tavanomaiset autoilun kustannukset, kuten huollot, korjaukset, kahdet renkaat kausivaihtoineen sekä normaalista renkaiden kulumisesta johtuvat renkaidenvaihdot sisältyvät kuukausierään. Huoltojen ajaksi asiakkaat saavat käyttöönsä Lexus-sijaisauton ja halutessaan sopimukselle voi valita myös Lexus Vakuutuksen, jolloin kuukausihinnan ulkopuolelle jää ainoastaan ajoneuvovero ja käyttövoima joko polttoaineen tai sähkön muodossa. Tämä on huoleton tapa nauttia luksusautosta.

Koko asiakaskokemuksen hallinta auton tilaamisesta sen palautukseen asti tapahtuu helposti online-palvelun kautta. Asiakkaat voivat hallita autoaan ja tilaustaan vaivattomasti omalta kotisohvaltaan, mikä tekee autonhallinnasta entistäkin kätevämpää. Lexus Kaivoksela luovuttaa autot asiakkaille, ja siellä on myös mahdollista koeajaa auto ennen tilausta. Tilaus onnistuu vaikka heti koeajon jälkeen helposti mobiililaitteella, easyleasing.fi -sivuston kautta.

Hinnoittelu, joka kutsuu kokeilemaan

Lexuksen Easyleasing lanseerataan huippuhinnoilla, jotka houkuttelevat kokeilemaan ylellistä elämää Lexus-autolla. Lexus UX 250h on saatavilla alkaen 499 €/kk -hintaan sisältäen 12 kuukauden sopimuksen sisältäen 10 000 kilometriä. Täyssähköinen Lexus UX 300e on puolestaan saatavilla alkaen erittäin edulliseen 549 €/kk -hintaan. Vuotuisen ajokilometrimäärän kasvattaminen onnistuu pienellä lisämaksulla, joten jokainen voi valita juuri itselleen sopivan paketin.

Premium-kokemus ja unohtumattomia yksityiskohtia

Easyleasing ei tarjoa vain autoa, vaan täyden Lexus Premium -asiakaskokemuksen. Unohtumattomat yksityiskohdat, huippuluokan palvelu ja voittamaton kokonaiskokemus ovat oleellinen osa jokaista Easyleasing-sopimusta.

Lexuksen Easyleasing tuo automaailmaan uuden aikakauden, missä ylellisyys ja helppous kohtaavat.