Lexus esittelee Geneven autonäyttelyssä täysin uuden LF-SA-konseptiauton

Lexus tunnetaan paitsi pyrkimyksestään täydellisyyteen, erottuvasta laadustaan ja hienostuneesta teknologiastaan, myös silmiä hivelevästä muotoilustaan.

Geneven autonäyttelyssä saa maailman ensi-iltansa uusi konseptiauto LF-SA, joka ilmentää Lexuksen intohimoa designiin ja muotoiluun. Rohkea ja tunteikas konsepti johdattaa samalla Lexuksen brändinä kokonaan uudelle maaperälle.

LF-SA-konsepti on ennen muuta ajajan auto. Se edustaa Lexuksen näkemystä siitä, että maailmassa, jonka yhä useammat näkevät teknologian ja virtuaalisten kokemusten värittämänä, aidot kokemukset edustavat myös tulevaisuuden luksusta.

LF-SA-konseptiauto paljastetaan Geneven autonäyttelyssä Lexuksen lehdistötilaisuudessa 3. maaliskuuta 2014 klo 12:30 Lexuksen osastolla (numero 4211) hallissa 4.

Lexus

Lexus tunnetaan pyrkimyksestään täydellisyyteen, erottuvasta laadustaan, hienostuneesta teknologiastaan ja ainutlaatuisesta asiakaspalvelukonseptistaan. Lexuksen perinteisiin arvoihin kuuluvat tinkimätön laatu, mukavuus ja ylellinen matkustaminen. Lexus laajentaa mallistoaan esittelemällä uusia sielukkaita ja inspiroivia tuotteita - sellaisia, jotka ovat vieläkin rohkeampia, vieläkin parempia ajettavuudeltaan ja joiden tekniikka on viimeisen päälle hiottua. Tänään Lexus on ensimmäinen - ja ainoa - premium-autojen valmistaja, joka tarjoaa kattavan sarjan täyshybridiautoja - CT 200h, IS 300h, NX300h, GS 300h ja GS 450h, RX 450h ja LS 600h.