Lexus LC 500 -avomalli Los Angelesin autonäyttelyssä

• Katto auki tai kiinni, Lexuksen tunnusomainen panostus yksityiskohtiin tarjoaa upean näyn
  • Lexuksen innostavan suorituskyvyn ja avoautoilukokemuksen saumaton yhdistyminen
  • Saatavilla markkina-alueilla, joilla V8-moottorinen LC 500 Coupe -malli kuuluu mallistoon

Lexuksen odotettu avoversio LC 500 -mallista esitellään Los Angelesin autonäyttelyssä. Näyttely on avoinna yleisölle 22.11. - 1.12.2019.

LC-mallisto alleviivaa Lexuksen kehitystä ylelliseksi elämäntyylibrändiksi, tarjoten sekä ajonautintoa että jännittävyyttä rikastaakseen kuljettajiensa päivittäistä elämää. Uusi LC 500 Convertible yhdessä coupe-mallin kanssa ilmentävät koko Lexusta edustavina lippulaivamalleina, tarjoten sekä kaikkia aisteja hiveleviä nautintoja kuvastaen samalla äärimmäistä kauneutta.

Uuden LC-mallin ulkodesign sekoittaa saumattomasti coupen ainutlaatuisen kattolinjan aukaistavaan kangaskattoon ja lopputuloksena on puhdasta kauneutta, oli katto auki tai kiinni. Avoautossa myös sisädesignin yksityiskohdat muodostavat merkittävän osan auton ulkonäköä katon ollessa avattuna, joten niihin on kiinnitetty aivan erityistä huomiota.

Korin sisäinen rakenne kätkee avoautolle tarpeelliset vahvistukset katseilta piiloon ja pystyy näin tarjoamaan juuri sellaisen ajettavuuden, kuin Lexus LC -mallilta on totuttu odottamaan tähänkin asti. Vapaastihengittävän V8-moottorin äänimaailma ei petä missään ajotilanteessa kruunaten näin ajokokemuksen. Ja osoituksena Lexuksen tinkimättömästä ajattelusta mukavuuden ja hiljaisuuden osalta on LC 500 Convertible -mallissa vakiona niskanlämmittimet sekä läpinäkyvä tuulenohjain.

Uusi Lexus LC 500 Convertible saapuu myyntiin valikoiduille markkina-alueille kesällä 2020.

Tähän tiedotteeseen liittyvät kuvat ovat ladattavissa tästä linkistä.

Lexus Lexus tunnetaan pyrkimyksestään täydellisyyteen, erottuvasta laadustaan, hienostuneesta teknologiastaan ja ainutlaatuisesta asiakaspalvelukonseptistaan. Lexuksen perinteisiin arvoihin kuuluvat tinkimätön laatu, mukavuus ja ylellinen matkustaminen. Lexus laajentaa mallistoaan esittelemällä uusia sielukkaita ja inspiroivia tuotteita - sellaisia, jotka ovat vieläkin rohkeampia, vieläkin parempia ajettavuudeltaan ja joiden tekniikka on viimeisen päälle hiottua. Tänään Lexus on ensimmäinen - ja ainoa - premium-autojen valmistaja, joka tarjoaa kattavan malliston itselataavia hybridiautoja - CT 200h, UX 250h, IS 300h, RC 300h, ES 300h, NX 300h, RX 450h, LC 500h ja LS 500h. Lexus on voittanut Tuulilasi-lehden julkaiseman asiakkaiden tyytyväisyyttä mittaavan Merkkien Merkki -tutkimuksen vuosina 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2014, 2015 ja 2016. Palveluverkosto laajeni vuoden 2016 lopulla, ja nyt Lexus-palveluja tarjotaan asiakkaille Jyväskylässä, Oulussa, Tampereella, Vaasassa, Raisiossa ja Vantaan Kaivokselassa.