Matkailua premium-tyyliin - LOUNGE by Lexus avasi ovensa Brysselin lentokentällä

• Brysselin lentokentällä on avattu 25.4.2018 uusi, Lexuksen premium-ajattelun, designin ja omotenashi-vieraanvaraisuuden inspiroima lounge
  • Sisustuksessa käytetään Lexus Design Awards –kilpailun suunnittelijoiden töitä
  • Loungen varusteluun kuuluu mm. GROHE Spa, Mark Levinson premium audio –kuunteluhuone ja useita Panasonicin “Real Pro Hot Stone” –rentoutumistuoleja
  • Esitellään yhteistyössä Brussels Airlinesin kanssa

LOUNGE by Lexus merkitsee uutta aluevaltausta ja tarjoaa brändille mahdollisuuden esitellä osaamistaan poikkeuksellisessa ympäristössä. Loungen asiakkaita hemmotellaan laajalla skaalalla palveluita, jotta heidän oleskelunsa olisi mukavaa, rentouttavaa ja nautinnollista. Samalla heidän on mahdollista tutustua Lexus-maailmaan.

Yli 700m2 alueelle levittäytyvä LOUNGE by Lexus tarjoaa istumapaikat 175 hengelle. Se on jaettu alueittain erilaisiin ympäristöihin ja toimintoihin. Näistä mainittakoon keskialueen baari, erilaiset istuma-alueet sekä erillinen tila niille, joiden täytyy työskennellä.

Pascal Ruch, Head of Lexus Europe, vihki uuden loungen käyttöön virallisessa avajaistilaisuudessa 25.4. Hän totesi: “Yli puoli miljoonaa vuosittaista, kansainvälistä vierailijaa Brussels Airlinesin THE LOFT-loungessa osoittaa, että Lexuksella on tämän yhteistyön ja LOUNGE by Lexus –loungen myötä mahdollisuus esitellä brändin ydinarvoja kansainväliselle yleisölle – kauas perinteisen autoalan ulkopuolelle. Tämä on paikka, missä ihmiset voivat nauttia olostaan ja tutustua Lexukseen tarkemmin.”

LOUNGE by Lexus ei ole autojen esittelytila. Se sukeltaa paljon syvemmälle tarjoten vieraille mahdollisuuden tutustua Lexuksen maailmaan ja siihen, miten Lexus luo ja mahdollistaa hämmästyttäviä kokemuksia.

Tila tarjoaa kaikkea mitä lentomatkustaja voi odottaa, ja enemmänkin – kaikki tämä tyylillä, mitä vain Lexus voi tarjota. Tämä tarkoittaa modernia designia koko tilan osalta, korkealaatuisia sisustuselementtejä ja materiaaleja, pikkutarkasti suunniteltua ruokaa ja juomaa sekä erilaisia mahdollisuuksia työskentelylle, viihteelle, rentoutumiselle ja virkistymiselle.

Kalusteet ovat joko huolella valittu tai varta vasten suunniteltu loungeen. Esimerkkinä tästä monitoimipöydät ja baaritiskit, jotka ilmentävät samaa L-finesse –muotokieltä kuin Lexuksen autotkin. Valaistus on toteutettu palvelemaan eri tilojen käyttötarkoituksia ja tunnelmaa mm. Iris- ja Inaho-valaisimia hyödyntäen – kummatkin valaisimet ovat esimerkkejä Lexus Design Awards –kilpailusta. Loungessa nähdään monia muitakin kilpailuun osallistuneita elementtejä.

Loungesta löytyy kattavat spa-palvelut, mukaanlukien GROHEn viimeisimmillä tuotteilla varustetut yksityiset spa-huoneet. Rauhalliset unet voi ottaa viidessä b.Relaxed –nukkumayksiköissä. Erillisessä huoneessa vieraat voivat rentoutua uusissa monitoimirentoutustuoleissa, Panasonicin valmistamissa “Real Pro Hot Stone” –yksiköissä. Näissä yksiköissä toimivat hierontaohjelmat ovat samankaltaisia shiatsu-hierontaa toteuttavia järjestelmiä, mistä Lexus LS –lippulaivamallin matkustajat pääsevät nauttimaan.

Mark Levinson, eräs maailman johtavista audiospesialisteista, on toteuttanut tinkimättömällä osaamisellaan tilaustyönä Lexuksen eri malleihin audiojärjestelmiä, joiden ominaisuudet eivät jätä toivomisen varaa. Mark Levinson –järjestelmien ehdottomasta tasokkuudesta pääsee nauttimaan loungen erityisessä kuunteluhuoneessa.

Suunnittelutoimistona loungelle on toiminut FITCH, joka on suunnitellut myös Lexuksen Euroopan myyntiverkoston myymälädesignin. Kokemukseensa toimisto on pystynyt yhdistämään elementtejä INTERSECT by Lexus –konseptiliikkeistä Tokiosta ja Dubaista.

Uusi LOUNGE by Lexus on osa THE LOFT by Brussels Airlines -aluetta. Se on avoinna päivittäin 09.00 – 21.00 välisinä aikoina.