Uusi LAFINION-televisio

LEHDISTÖTIEDOTE 9.2.2004 LG Electronics tuo markkinoille todellisen TV-harrastajan unelman - television, jossa on veitsenterävä kuva! LG Electronics toi marraskuussa markkinoille uuden LAFINION-television, jonka kuvanlaatu on todella upea. Tällä televisiolla LG Electronics haastaa tosissaan high-end-segmentin kilpailijat. Ärsyttääkö katsoa jalkapallo-ottelua televisiosta, jonka kuva saattaa hypähtää pelaajien tai pallon liikkuessa? Lafinion on varustettu erityisellä viiveitä ehkäisevällä tekniikalla. Tuloksena on miellyttävämpi ja vakaampi kuva, jossa liikkeet näyttävät aikaisempaa luonnollisemmilta. - Lafinion on todella vaativan katsojan TV. Se on suunnattu katselijoille, jotka asettavat korkeat vaatimukset kuvanlaadulle. Tämän television kristallinkirkas kuva antaa aivan uudenlaisen katselukokemuksen, LG:n tuotespesialisti Jesper Silvanius sanoo. Suuri teksti-TV:n muisti ja ilman paristoja toimiva kaukosäädin Lafinionissa on muistipaikkoja 2000 teksti-TV:n sivulle, joten turha odottelu on mennyttä. Alasivujen selailu sekä TV:n ja tekstin katseleminen samanaikaisesti on myös mahdollista. Lafinion on kanavapujottelijan unelma. Nk. kuva kuvassa -toiminnon ansiosta on mahdollista katsoa kahta kanavaa samanaikaisesti. Sitä paitsi kaukosäätimen paristot eivät pääse loppumaan, koska manuaalisesti vedettävä kaukosäädin toimii ympäristöystävällisesti ilman paristoja! Lafinionin virtuaalinen dolby surround sound system luo todellisen kotiteatteritunnelman. LG:n virtaviivaisen muotoilun ansiosta Lafinion sopii kalusteeksi useimpiin huoneisiin. Lafinionista tuodaan aluksi markkinoille 32-tuumainen versio, Lafinion 82W. Se on saatavana valtuutetuilta jälleenmyyjiltä ympäri maan hintaan 1 690 euroa. [REMOVED GRAPHICS][REMOVED GRAPHICS] Lafinion 82W Korkearesoluutiokuvia Lisää kuvia löydät LG Electronicsin kotisivuilta osoitteesta www.lgenordic.com. Klikkaa press/bildarkiv ja valitse Produkter. Pictures available at: http://www.newsonline.nu/imgway/index.asp?pmid=34552 Lisätietoja antavat: Teija-Marie Pierre, Pohjoismaiden markkinointipäällikkö LG Electronics Nordic AB Box 83, 164 94 Kista Puh: +46 8 566 415 00 GSM: + 46 708 22 76 76 Sähköposti: tmpierre@lge.com Jan Lindgren Myyntipäällikkö LG Electronics Finland Puh: +358 42 490 311 Fax: +358 9 222 7720 Matkapuhelin: +358 400 791 921 Sähköposti: jan.lindgren@lge-finland.com LG Electronics on osa eteläkorealaista LG-yrityskonsernia, jonka vuotuinen liikevaihto on noin 76 miljardia euroa. Konsernin toimialoihin kuuluvat muun muassa elektroniikkateollisuus, kemian teollisuus, energiantuotanto, rahoitus, palvelut ja kauppa. LG Electronics on perustettu vuonna 1958 ja se on maailman suurin tietotekniikan, tietoliikennetekniikan, kotielektroniikan ja kodin laitteiden, kuten pesukoneiden ja jääkaappien, aloilla toimiva tavarantoimittaja, jolla on 55 000 työntekijää 72 maassa. Yrityksen liikevaihto vuonna 2002 oli noin 14 miljardia euroa. Yhtiön liikevoitto oli noin miljardi euroa. LG Electronics on toiminut Suomessa vuoden 2001 huhtikuusta lähtien. Yhtiön päämääränä on lähivuosien aikana varmistaa paikkansa alan suurimpien yritysten joukossa omilla osaamisalueillaan pohjoismaisilla markkinoilla. Yritys pyrkii tuomaan uutta tekniikkaa ja muotoilua tavallisten ihmisten ulottuville järkevään hintaan. ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/02/09/20040209BIT00080/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/02/09/20040209BIT00080/wkr0002.pdf http://www.waymaker.net/bitonline/2004/02/09/20040209BIT00080/bild.html Kuvia