Uusi mp3-soitin

LG Electronics lanseeraa siron MP3-soittimen, jonka sisäisen koodaajan avulla CD:llä olevan musiikin muuntaminen MP3-muotoon käy helposti. LG Electronics tuo Suomen MP3-markkinoille sulavalinjaisesti muotoillun MP3-soittimen, joka on pullollaan teknisiä hienouksia. Pienen ja sievän ulkokuoren alle mahtuu runsaasti toimintoja, kuten sisäinen MP3- koodaaja. CD:llä olevan musiikin muuntaminen MP3-muotoon tapahtuu seuraavasti: MP3-soitin liitetään sen mukana toimitettavalla kaapelilla CD-soittimeen ja valitaan, mitkä CD:n kappaleet halutaan muuntaa MP3- muotoon. Ja sitten vain kuuntelemaan! LG:n Senior Sales Manager Brown Goods and White Goods, Jan Lindgren kertoo, että soittimesta tekee ainutlaatuisen juuri MP3-koodaaja: "MP3- soitin voidaan liittää CD-soittimeen, ja suosikkikappaleet voi ladata CD:ltä suoraan soittimeen ilman tietokonetta ja monimutkaisia muunto- ohjelmia. Vaivatonta, suoraviivaista ja nopeaa. Juuri tällaisia tuotteita haluan tuoteasiantuntijana tarjota käyttäjille", Lindgren toteaa. MF-FE250T2:n tekniset ominaisuudet lyhyesti: ·MP3-koodaaja (MP3-soittimen ja CD-soittimen välinen kaapeli sisältyy toimitukseen) ·5-portainen nopeuden säätö (mm. kielten opiskeluun ja sanelukoneen kuunteluun) ·Sanelukone ·Radio ja 20 esiasetettua asemaa ·Pariston kestoaika 20 tuntia "MF-FE250 edustaa LG:n uuden sukupolven tuotteita, jotka tarjoavat LG:n strategian mukaisesti lisäarvoa kuluttajille", toteaa Teija-Marie Pierre, LG Electronicsin Pohjoismaiden markkinointipäällikkö ja jatkaa: "Paljon tekniikkaa ja muotoilua vastineeksi rahoille." Tämän pienikokoisen MP3-soittimen toimitukseen sisältyy USB-kaapeli, kaapeli musiikin muuntamiseen CD:ltä MP3-muotoon, kantohihna ja kuulokkeet. LG:n MP3-soittimien hinnaksi tulee noin 204 euroa (MF-FE250T2, 128 Mt) ja 284 euroa (MF-FE250E5, 256 Mt). Korkearesoluutioisia kuvia Kuvia voi ladata LG Electronicsin Internet-sivuilta osoitteesta www.lgenordic.com. Napsauta Press ja Bildarkiv ja valitse tuoteryhmä. Pictures available at: http://www.newsonline.nu/imgway/index.asp?pmid=35134 Lisätietoja antavat: Teija-Marie Pierre, Jan Lindgren, Senior Sales markkinointipäällikkö, Manager Brown Goods and White Pohjoismaat Goods LG Electronics Nordic AB LG Electronics Nordic AB Box 83, SE-164 94 Kista Äyritie, 12 A, 01510 VANTAA SUOMI Puhelin: +46 8 566 415 00 Puhelin: + 358 9 774 65 00 (vaihde) Matkapuhelin: +358 40079192 Matkapuhelin: +46 708 227 676 Sähköposti: jan.lindgren@lge- Sähköposti: tmpierre@lge.com finland.com LG Electronics on osa eteläkorealaista LG-yhtymää, jonka liikevaihto on noin 67 miljardia euroa. Konsernin liiketoiminta-aloihin kuuluvat mm. elektroniikka, kemia, energia, rahoitus, palvelut ja kauppa. Vuonna 1958 perustettu LG Electronics lukeutuu maailman suurimpiin tietotekniikka-, televiestintä-, kodinelektroniikka- ja kodinkonetoimittajiin. Sen palveluksessa on noin 55 000 työntekijää 72 maassa, ja vuonna 2002 sen liikevaihto oli noin 15 miljardia euroa. Liikevoitto oli noin miljardi euroa. Vuoden 2000 alusta lähtien LG Electronics on toiminut myös Suomessa. Yrityksen päämääränä on vakiinnuttaa lähivuosina asemansa tietotekniikan, televiestinnän, kodinelektroniikan ja kodinkoneiden suurimpien toimittajien joukossa Pohjoismaiden markkinoilla. Kunnianhimoisena tavoitteena on tarjota uutta tekniikkaa ja muotoilua kohtuuhintaan tavallisille kuluttajille. ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/02/20/20040220BIT00590/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/02/20/20040220BIT00590/wkr0002.pdf http://www.waymaker.net/bitonline/2004/02/20/20040220BIT00590/bild.html Kuvia