Lidl antaa taas 10 prosentin alennuksen ostoksista millä tahansa kortilla

Lidl yllättää asiakkaat jälleen korttikampanjalla. Asiakas saa ostoksistaan 10 prosentin alennuksen näyttämällä mitä tahansa korttia kassalla. Alennuksen lunastamiseen kelpaavat siis etukortit, postikortit, kuntosalikortit – ihan kaikki maailmassa koskaan painetut kortit. Kampanja on voimassa 27.-28.5. ja alennuksen saa yli 25 euron ostoksista.

Lidl haluaa kampanjallaan ilahduttaa asiakkaitaan ja muistuttaa, että Lidlissä hinnat ovat pysyvästi matalat.

- Kampanja on saanut paljon hyvää palautetta ja siksi on mukava tarjota asiakkaillemme jälleen tämä etu etenkin näin kesän kynnyksellä. Mukavaa on myös se, että kassoilla syntyy kampanjan aikana usein erityisen iloisia ja hersyviä kohtaamisia, kun korttia aletaan valitsemaan, Lidlin kaupallinen johtaja Thomas Heinrichs sanoo.

Palkittu kampanja

Nyt kolmatta kertaa järjestettävä korttikampanja on voittanut useita palkintoja erilaisissa markkinointi- ja mainontakilpailuissa. Viimeisin voitto tuli toukokuun puolivälissä New Yorkista, jossa kampanja nappasi pronssia tehokkaasta ja luovasta markkinoinnista New York Festivals Advertising Awardseissa. Kampanja oli ainut suomalainen kilpailussa menestynyt työ.

Lisätietoja: Lidlin viestintä, p. 09 2345 6400, media@lidl.fi