Lifix Go! liikkuvuudenhallintajärjestelmän hallittavuus uudelle tasolle

Report this content

Helsinki, 14.9.2002 Julkaisuvapaa välittömästi Lifix Go! liikkuvuudenhallintajärjestelmän hallittavuus uudelle tasolle Helsinki, 14. syyskuuta 2002 - Lifix Systems julkaisi Lifix Go! liikkuvuudenhallintajärjestelmän uuden version 2.2. Uudessa versiossa on panostettu erityisesti järjestelmän hallittavuuden sekä helppokäyttöisyyden parantamiseen. Lifix Go! v2.2 mahdollistaakin käyttäjän saumattoman liikkuvuuden lisäksi mahdollisuuden entistä tehokkaampaan järjestelmän integraatio- ja ylläpitotyöhön - eli siis kustannussäästöihin. Lifixin teknologiajohtaja, Tom Weckström, selostaa uuden version taustoja seuraavasti: "Edellisessä versiossa toteuttamamme perus Mobile IP -toiminnallisuuden jälkeen keskityimme nyt tuotteemme hallittavuuden ja käytettävyyden parantamiseen. Erityisesti suuret asiakkaamme ovat ilmoittaneet, että helppo käyttäjähallinta on tärkeää otettaessa käyttöön uusia teknologioita. Vahvuutenamme on jo aiemmin ollut client- ohjelmiston yhdisteltävyys käytössä olevien VPN -ohjelmistojen kanssa. Olemme käyttäneet samaa tehokasta reseptiä parantaessamme koko järjestelmän hallittavuutta ja käytettävyyttä. Asiakas voi hyödyntää olemassa olevia käyttäjänhallintajärjestelmiään tuottemme uusimman version kanssa, mikä nopeuttaa ja helpottaa järjestelmän käyttöönottoa ja säästää asiakkaalta uuden hallintajärjestelmän opetteluun tarvittavat kustannukset." Uusimman version tärkeimmät uudet toiminnallisuudet ovat: - LDAP-autentikoinnin tuki, joka mahdollistaa Mobile IP käyttäjien tietojen hallinnan olemassa olevaa LDAP-järjestelmää hyväksikäyttäen - RADIUS-autentikoinnin ja laskutustietojen hallinnan tuki on erityisen hyödyllinen ominaisuus suurille organisaatioille, jotka haluavat hallita käyttäjiä ja laskutusta RADIUS-palvelintensa avulla - SecGo Easy Admin etähallintajärjestelmän tuki, joka mahdollistaa mobile clientin etäkonfiguroinnin yhdessä SecGo Crypto IP VPN clientin kanssa - Parannettu käyttöliittymä - Mahdollisuus paikallisten palveluiden, kuten tulostimien, suoraan käyttämiseen vierailtavissa verkoissa SecGon Easy Admin etähallintajärjestelmän tuki on yksi Lifixin ja SecGon teknologiayhteistyön konkreettisista tuloksista. "Yhteinen konfigurointirajapinta tekee SecGo Crypto IPn ja Lifix Go!n yhdistelmästä markkinoiden joustavimman liikkuvan käyttäjän VPN- ratkaisun, joka auttaa molempia yhteistyökumppaneita erottumaan selkeästi kilpailijoistaan.", kertoo SecGo Solutionsin Tuotekehitysjohtaja, Tatu Männistö. Lifixin toimitusjohtaja, Pertti Leppäluoto valottaa uuden version merkitystä Lifixin liiketoiminnalle seuraavasti: "Uuden Lifix Go! version myötä voimme jatkaa liiketoimintamme kehittämistä nopean kasvun uralle luottavaisin mielin. Nyt kun markkinat ovat tiedostaneet ja hyväksyneet Mobile IP tuotteemme toimivuuden, tullee kysyntä kasvamaan nopeasti. Version 2.2 helppo asennettavuus ja käytettävyys pienentää tukiorganisaation tarvetta, ja vapauttaa täten resurssejamme lisenssien myyntityöhön nopean kasvun aikana." Saatavuus ja hinnoittelu Lifix Go! versio 2.2 koostuu mobile client- ja mobility server- ohjelmistoista, jotka ovat saatavilla syyskuun 14. päivästä 2002 lähtien. Hinnoittelua koskevissa kysymyksissä pyydämme ottamaan yhteyttä Lifix Systemsiin joko puhelimitse tai sähköpostitse osoitteeseen sales@lifix.fi. Lifix Systems ja Lifix Go! Lifix Systems Oy on vuonna 1999 perustettu suomalainen ohjelmistoyritys. Lifix Systems toimittaa Lifix Go! liikkuvuudenhallintaohjelmistoaan yrityksille, operaattoreille sekä verkko- ja päätelaitevalmistajille. Lifix Go! on tuote IP-verkoissa liikkuvien laitteiden tietoliikenneyhteyksien hallintaan, ja se koostuu kahdesta ohjelmistokomponentista. Lifix Go! takaa liikkuvien laitteiden saumattoman verkkoyhteyden laitteiden liikkuessa eri verkkojen ja verkkoteknologioiden välillä. Internet-yhteydet ja käynnistetyt istunnot eivät katkea, vaikka päätelaite liikkuisi esimerkiksi GPRS-verkon, langattoman lähiverkon, TETRA-verkon ja Ethernet-verkon välillä. Lisätietoja: Toimitusjohtaja Pertti Leppäluoto GSM: 050 352 4898 email: pertti.leppaluoto@lifix.fi Teknologiajohtaja Tom Weckström GSM: 050 350 5997 email: tom.weckstrom@lifix.fi Lifix Systems Oy http://www.lifix.fi/ email: info@lifix.fi "Lifix" on Lifix Systems Oy:n tavaramerkki. ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/09/13/20020913BIT00560/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/09/13/20020913BIT00560/wkr0002.pdf