A+More by Pupulandia -syysmallisto täydentyy nahkalaukuilla ja -asusteilla – tuotteet saatavilla nyt Stockmann-tavarataloista ja stockmann.comista

Stockmann Oyj Abp, lehdistötiedote 6.11.2020

Pupulandia-blogin takana olevan Jenni Rotosen ja Stockmannin A+More-asustebrändin syksyinen yhteistyömallisto täydentyy nyt nahkalaukuilla ja -asusteilla. Tuotteet ovat saatavilla vain Stockmann-tavarataloista ja stockmann.comista.

Stockmannin asustebrändi A+Moren ja Pupulandia-blogin Jenni Rotosen kolmas yhteistyömallisto saa nyt jatkoa. Syyskuussa tulivat saataville malliston pehmoiset pipot ja kaulahuivit, ja nyt A+More by Pupulandia -kokoelma täydentyy nahkalaukuilla ja -asusteilla.

”On ollut ilo tehdä jälleen yhteistyömallistoa inspiroivan Jennin kanssa. A+moren ja Jennin designarvot ovat samankaltaiset, ja on ollut hienoa nähdä, miten asiakkaamme ovat ottaneet kaikki A+more by Pupulandia -yhteistyömallistot innokkaasti vastaan ja tuotteet heti ahkeraan käyttöön”, A+Moren suunnittelija Laura Kupari-Guise sanoo.

Mukana nahkatuotteista koostuvassa mallistossa ovat suosittu shopper-laukku, tyylikäs ketjusomisteinen olkalaukku sekä suloinen pyöreä pussukka ja kompakti korttikotelo. Tuotteet ovat saatavilla neljässä värissä: mustan klassikkovärin lisäksi väreinä ovat vaalea beige, pinkkiin taittava nude ja salvianvihreä. Nahka-asusteiden sävyt on suunniteltu muodostamaan kaunis ja yhteensopiva kokonaisuus neuletuotteiden kanssa.

”Tämän vuoden nahkatuotteissa käytännöllisyyttä on mietitty monesta näkökulmasta: Pikkulaukku muuntautuu ilmeensä ja käytettävyytensä puolesta moneksi ja moneen erilaiseen käyttötarkoitukseen kahden irrotettavan hihnansa ansiosta, ja arkikäyttöön sopiva suurempi nahkalaukku on samaten varustettu kahdella eripituisella hihnalla. Kauniit salvianvihreät laukut ovat omat ehdottomat suosikkini - ja sopivat muuten kauniisti yhteen myös syksyn neulekokoelman hillittyjen sävyjen kanssa”, Jenni Rotonen kertoo.

Nahkatuotteiden värjäämisessä käytetty kasvipohjaista menetelmää

Laukut sekä pussukka ja korttikotelo on värjätty osittain kasvipohjaisella menetelmällä, joka on vähemmän luontoa kuormittava vaihtoehto ja antaa nahalle elävän ja kestävän pinnan sekä ajan kanssa kauniin patinan. Malliston nahkatuotteet on valmistettu Intiassa Stichwell-tehtaalla, jossa Jenni Rotonen vieraili keväällä 2019 Stockmannin A+more-tiimin kanssa.

Vastuulliset materiaalit näkyvät vahvasti myös malliston neuletuotteissa, ja niiden osuutta kasvatettiin syysmallistossa. A+More by Pupulandia -malliston yhdessä pipomallissa on hyödynnetty kierrätetyistä muovipulloista valmistettua materiaalia ja värjäämätöntä alpakan villaa, ja yhden kaulahuivin materiaali taas on 70 prosenttisesti kierrätyskashmiria ja loput uutta kashmirlankaa kestävyyden varmistamiseksi. Kaikki malliston tuotteissa käytettävät lankalaadut ovat peräisin Italiasta, joka on myös neuletuotteiden valmistusmaa.

A+more-asustemallisto sisältää yhteensä noin 1000 tuotteen suuruisen valikoiman asusteita, kuten laukkuja, lompakoita ja vöitä, aurinkolaseja, nahkakäsineitä sekä hattuja, päähineitä ja kaulahuiveja. A+Morelle on myönnetty Design from Finland -merkki, joka kertoo korkeatasoisesta kotimaisesta osaamisesta ja laadukkaasta muotoilusta. Merkki voidaan myöntää aina kolmeksi vuodeksi kerrallaan, ja kaikki Stockmannin omat brändit kantavat merkkiä jälleen vuoteen 2023 saakka.

A+More by Pupulandian koko tämän syksyn mallisto on nyt saatavilla Stockmann-tavarataloissa ja stockmann.comissa.

Lisätiedot:
Laura Kupari-Guise, Stockmann, Designer, A+More, puh. 046 876 3369
Ulrika Hedman, Stockmann, Brand Manager, A+More, puh. 050 388 9683

Stockmann tarjoaa monipuolisen ja laadukkaan valikoiman muodin, kauneuden ja kodin tuotteita ihanan arjen ja juhlan rakentamiseen. Inspiroimme asiakkaitamme tekemään kestäviä ja vastuullisia valintoja. Stockmannilla on 8 tavarataloa Suomessa ja Baltiassa sekä verkkokauppa stockmann.com. Lisätietoja meistä löydät osoitteesta stockmanngroup.com.