Hullut Päivät starttaavat silmänräpäyksessä – hulluja löytöjä voi tehdä nyt myös Huhuutokaupassa

Stockmann Oyj Abp, Lehdistötiedote 20.3.2019

Varma kevään merkki eli Stockmannin Hullut Päivät ovat kulman takana. Viisipäiväinen kampanja tarjoilee jälleen houkuttelevia uutuuksia ja odotettuja suosikkeja sekä tavarataloissa että hullutpaivat.comissa. Tosilöytöjä voi tehdä nyt ensimmäistä kertaa myös Huhuutokaupassa.

Viisipäiväinen Hullut Päivät -kampanja käynnistyy keskiviikkona 27.3.2019. Sivukaupalla silmäniloa tarjoavat painetut kampanjakuvastot ilmestyvät tavarataloihin perjantaina ja tipahtavat postilaatikoista viimeistään ensi viikolla. Kampanjan laajaan tuotevalikoimaan pääsee jo tutustumaan hullutpaivat.comin ja Stockmann-mobiilisovelluksen kautta.

Kampanjassa on jälleen mukana paljon kiinnostavia uutuuksia, kuten kevään keltaisin huutokauppa sekä monia ajankohtaisia brändejä ja uusia kumppaneita. Lisäksi iltatärpit löytyvät nyt ensimmäistä kertaa myös tavarataloista. Myös hullutpaivat.comin käytettävyyttä on parannettu asiakkaiden toiveiden pohjalta, ja verkkotilausten toimitusaikoja on lyhennetty 1-10 päivään.

”Haluamme jälleen yllättää hulluttelijat uutuuksilla, kuten ensimmäistä kertaa järjestettävällä Huhuutokaupalla, josta voi tehdä mielettömiä löytöjä. Kampanjassa on jälleen mukana myös liuta ajankohtaisia brändejä, kuten vastuullisia ja tyylikkäitä tuotteita valmistavat EcoAlf, Kaiko ja Sera Helsinki”, Stockmannin tavaratalotoiminnoista vastaava Maiju Niskanen kertoo.

Ensimmäistä kertaa Hullujen Päivien valikoimassa ovat myös muun muassa sporttibrändit Superdry Sport ja ON, lapsille uutuudet Kids ONLY ja Jack & Jones junior, trendikästä muotia naisille tarjoava Moss Copenhagen ja koko perheen ikisuosikki Converse. Hulluja hankintoja kotiin voi tehdä ensimmäistä kertaa muun muassa Would- ja &Tradition-brändeiltä.

Huhuutokauppa tarjoaa hulluimmat löydöt

Stockmann järjestää ensimmäistä kertaa Hullujen Päivien Huhuutokaupan, jossa voi tehdä upeita ja uniikkeja löytöjä, kuten hääpukuja, kodin designia, timanttisormuksia, lastentarvikkeita ja lomia. Huhuutokaupan tähtenä komeilee Citroën C3 PureTech 82 Shine -mallin henkilöauto vailla lähtöhintaa. Huutokauppa järjestetään Helsingin-tavaratalossa, mutta henkilöautoa varten voi jättää tarjouksia myös ennakkoon kaikkien Stockmann-tavaratalojen palvelupisteissä.

Huutokauppaa juontaa Juuso Mäkilähde ja meklarina toimii Mika Sirén. Huutokauppa järjestetään Helsingin-tavaratalon 1A-kerroksessa lauantaina 30.3. klo 15 alkaen. Huutokaupan tuotteisiin sekä tarkempiin aikatauluihin ja ohjeisiin voi tutustua osoitteessa hullutpaivat.com/huhuutokauppa.

Haamu ilmaston asialla

Maailmanlaajuista Earth Houria vietetään lauantaina 30.3. klo 20.30–21.30. Sen kunniaksi kotimaisen Globe Hopen Martti-kestokassin voi ostaa Hullujen Päivien muovikassin hintaan lauantaina kello 18 lähtien sulkemisaikaan saakka. Tämän lisäksi Helsingin Stockmann-tavaratalon julkisivun valot sammutetaan Earth Hourin ajaksi.

Stockmann Hullujen Päivien ostoskassivalikoimassa on jälleen mukana keltainen kestokassi. Asiakkaiden toiveesta Stockmann on tuonut takaisin Hullujen Päivien paperikassin uusitulla ilmeellä. Vastuullisuus on huomioitu entistä paremmin myös verkkokauppatilausten pakkauksissa, joissa kierrätetyn materiaalin osuutta on lisätty.

Hullut Päivät -kuvaston sivuilla ja verkkokaupassa vilahtaa vihreä Sustainable design -tunnus. Merkin avulla on helppo tunnistaa Stockmannin omien muodin merkkien vastuullisista materiaaleista valmistetut tuotteet.

Hullut Päivät -kampanjaa vietetään Stockmannin tavarataloissa ja koko Suomen kattavassa hullutpaivat.com-verkkokaupassa 27.–31.3.2019. Stockmannin First- ja Exclusive-kanta-asiakkaat pääsevät jälleen aloittamaan hulluttelun keskiviikkoaamuna jo kello 6.30

Lisätiedot:
Maiju Niskanen, tavaratalotoimintojen johtaja, Stockmann, puh. 040 704 0314