Mikko Huttunen on nimitetty Stockmannin henkilöstöjohtajaksi

STOCKMANN Oyj Abp, Muutokset hallitus/johto/tilintarkastus 12.8.2016 klo 7.59 EET

Mikko Huttunen (s.1968), KTM, on nimitetty Stockmannin henkilöstöjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi. Mikko Huttunen on viimeksi toiminut henkilöstöjohtajana Rovio Entertainmentillä ja sitä ennen useissa henkilöstöhallinnon johtotehtävissä esim. GE Healthcarella, Cargotecilla ja Nokialla. Mikko Huttunen aloittaa Stockmannin palveluksessa 15. elokuuta 2016 ja hän raportoi vt. toimitusjohtaja Lauri Veijalaiselle.

”Toivotan Mikko Huttusen lämpimästi tervetulleeksi Stockmannille. Mikolla on laaja-alainen ja vankka kokemus liiketoimintalähtöisistä HR-toiminnoista ja organisaatioiden muutosprosesseista. Mikolla on keskeinen rooli, kun vahvistamme entisestään asiakaslähtöistä toimintaamme”, vt. toimitusjohtaja Lauri Veijalainen sanoo.

”Siirryn ainutlaatuiseen yhtiöön, jonka henkilöstö kohtaa päivittäin kymmeniä tuhansia asiakkaita. Olen innoissani päästessäni mukaan uudistamaan yhtiötä ja kehittämään sekä tukemaan Stockmannin henkilöstöä suuressa muutoksessa”, sanoo Mikko Huttunen.

Vt. henkilöstöjohtaja Katri Koro siirtyy toisen työnantajan palvelukseen.

Lauri Veijalainen, vt. toimitusjohtaja, puh. 09 121 5062
Nora Malin, viestintäjohtaja, puh. 09 121 3558