Muutos Lindex Group Oyj:n konsernin johtoryhmässä

LINDEX GROUP Oyj, Muutokset hallitus/johto/tilintarkastus, 14.5.2024 klo 9.00 EEST

Muutos Lindex Group Oyj:n konsernin johtoryhmässä

Lindex Group Oyj:n Stockmann-divisioonan operatiivinen johtaja (COO) ja konsernin johtoryhmän jäsen Tove Westermarck siirtyy uuden työnantajan palvelukseen. Hän jatkaa tehtävässään Lindex-konsernissa syksyyn 2024 saakka. Uuden operatiivisen johtajan rekrytointiprosessi on käynnistetty.

”Tovella on ollut pitkän Stockmann-uransa aikana merkittävä rooli Stockmannin tavaratalo- ja verkkokauppaliiketoiminnan kehittämisessä. Hän on toiminut vaativissa johtotehtävissä liiketoimintamme useilla eri osa-alueilla ja kulkenut henkilöstömme rinnalla lukuisten muutosvaiheiden läpi. Viime marraskuussa päivittämämme Stockmann-divisioonan strategian toteuttaminen on käynnistetty Toven johdolla. Keskitymme tarjooman, kanta-asiakasohjelman ja monikanavaisuuden kehittämiseen sekä kustannustehokkuuden parantamiseen”, toimitusjohtaja Susanne Ehnbåge sanoo. ”Kiitän Tovea jo tässä vaiheessa hänen sitoutuneesta työstään Stockmannin liiketoiminnan kannattavuuden parantamiseksi sekä Stockmann-brändin ja asiakaskokemuksen kehittämiseksi”, Ehnbåge lisää.

”Stockmann on työyhteisö, jota kuvaa vahva kauppiasmainen asenne – halu tarjota kaupungin parasta laatua ja palvelua – sekä rakkaus ikoniseen brändiimme. Olen ollut etuoikeutettu saadessani kehittää Stockmannia laaja-alaisesti ja kansainvälisesti sekä työskennellä lahjakkaiden ihmisten kanssa koko tähänastisen työurani ajan. Lämmin suhteeni yhtiöön jatkuu, vaikka siirrynkin uuteen työhön. Olen vakuuttunut, että sitoutunut tiimimme edistää strategiamme toteutusta määrätietoisesti ja vahvistaa siten asiakaskokemusta entisestään sekä rakentaa hyvää pohjaa Stockmannin tulevalle kasvulle”, Tove Westermarck sanoo.

LINDEX GROUP Oyj

Susanne Ehnbåge

Konserniviestintä & sijoittajasuhteet
MediaDesk, puh. +358 50 389 001