Stockmann avaa Helsingin-tavarataloon uuden luonnonkosmetiikka-alueen

Stockmann Oyj Abp, lehdistötiedote 31.8.2020

Stockmann vahvistaa suositun luonnonkosmetiikan valikoimaansa ja avaa Helsingin-tavarataloon uuden luonnonkosmetiikka-alueen. Raikkaan uudistuksen myötä Stockmannin laaja luonnonkosmetiikkavalikoima pääsee paraatipaikalle tavaratalon katutasoon ja kasvaa samalla monilla uusilla brändeillä.

Helsingin Stockmann-tavaratalossa on tänä vuonna tehty monia uudistuksia naisten ja miesten muodin alueilla sekä laukkuosastolla. Uudistukset ovat edenneet kauneuden alueelle, ja nyt asiakkaille esitellään täysin uusi luonnonkosmetiikkaan keskittynyt osasto. Tavaratalon pääoven läheisyydessä sijaitsevalla alueella on edustettuna koko tavaratalon laaja luonnonkosmetiikkavalikoima, joka sisältää meikkejä sekä ihon- ja hiustenhoitotuotteita. Uudella alueella on lisäksi mahdollisuus meikkaukseen luonnonkosmetiikan meikkivalikoimasta.

Stockmannin kauneuden valikoimasta vastaava johtaja Jessica Nyholm-Silvennoinen kertoo, että viime vuosina luonnonkosmetiikan suosio ja kysyntä ovat selkeästi kasvaneet ja Stockmannin asiakkaat ovat entistä kiinnostuneempia kauneustuotteiden raaka-aineista, vegaaniudesta ja sertifikaateista.

”Kokoamalla koko luonnonkosmetiikkatarjontamme uuteen, raikkaaseen ympäristöön haluamme vastata kasvaneeseen kiinnostukseen ja tuoda koko valikoimamme esille entistä inspiroivammassa ympäristössä. Haluamme luoda miellyttävät puitteet sille, että asiakkaidemme on mahdollisimman helppoa tehdä kestäviä ja luonnonmukaisia valintoja”, Nyholm-Silvennoinen sanoo.

Stockmannin tavoitteena on jatkuvasti kasvattaa vastuullista valikoimaa kaikilla tuotealueilla. Tällä hetkellä Stockmannilta löytyy noin 50 eri luonnonkosmetiikkabrändin tuotteita. Uusina valikoimaan liittyvät nyt muun muassa Zuii Organicin ja Ere Perezin meikit, uusi kotimainen sertifioitu ihonhoitobrändi Taika, virolainen JOIK-sarja sekä hiustenhoitoon keskittyvä Bruns. Myös miehille suunnattu luonnonkosmetiikka on edustettuna uudella osastolla. Miesten brändeistä löytyvät esimerkiksi Bulldog Natural Skincare, Melvita, Natura Siberica ja GRN.

”Olemme ylpeitä uudesta alueesta ja innoissamme siitä, että pääsemme nyt esittelemään sen asiakkaillemme, joiden joukosta löytyy jo suuri joukko luonnonkosmetiikan ystäviä. Uskomme, että tavoitamme uudistuksen myötä myös monta tulevaa luonnonkosmetiikkafania”, Stockmannin luonnonkosmetiikan valikoimavastaava Minna Pienimäki iloitsee.

Lisätiedot:
Jessica Nyholm-Silvennoinen, Stockmann, Category Director, Beauty & Home, puh. 050 389 0519
Minna Pienimäki, Stockmann, Assortment Lead, Beauty, puh. 046 876 3566

Stockmann tarjoaa monipuolisen ja laadukkaan valikoiman muodin, kauneuden ja kodin tuotteita ihanan arjen ja juhlan rakentamiseen. Inspiroimme asiakkaitamme tekemään kestäviä ja vastuullisia valintoja. Stockmannilla on 8 tavarataloa Suomessa ja Baltiassa sekä verkkokauppa stockmann.com. Lisätietoja meistä löydät osoitteesta stockmanngroup.com.