Stockmannin NOOM tuo syksyyn uusia moderneja leikkauksia ja tuulahduksen 70-lukua

Vain Stockmannilla myytävän NOOM-brändin syysmalliston avaintuotteita ovat monikäyttöiset housut, neuleet ja takit. Materiaaleissa olennaista on joustavuus ja helppohoitoisuus sekä viimeistelty ulkonäkö. Malliston perusvärejä ovat klassinen tummansinen, musta, harmaan eri sävyt ja luonnonvalkoinen, jota täydentävät pehmeä vaaleanroosa ja viininpunainen. Myöhemmin syksyllä mukaan tulevat metsänvihreä ja rubiininpunainen. Erilaiset raidat ja printit tuovat mallistoon ilmeikkyyttä.

Syksyn mallistossa monikäyttöiset neuleet ovat isossa roolissa ja niistä löytyy valikoimaa niin sisä- kuin ulkokäyttöönkin. ”Ensi syksynä nähdään paljon palmikkokuosia ja väljiä, mukavia linjoja. Must-have -tuotteita ovat poolokaulusneule ja pitkä neuletakki”, kertoo malliston Designer Miia Salomonsson-Nummela ja jatkaa: ”Syksyn housut muodostavat väljille yläosille parin, ja ne ovat pääasiassa kapealahkeisia ja hyvin istuvia. Myös mekot ovat linjoiltaan siroja ja naisellisia. Hameista löytyy niin 70-luvun henkeä kuin pitkää ja hulmuavaa helmaakin.”

Syksyn takkivalikoima on laaja. Alkusyksyn mallistoon kuuluvat kevyet keittovilla-jakut sekä tikkitakit ja kevytuntuvatakit. Syksyn edetessä valikoima täydentyy parkatakeilla ja pakkassäälle sopivalla untuvatakilla.

Vuonna 2012 perustettu NOOM on Stockmannin oma brändi ja se on suunniteltu Stockmannin Design Studiossa aikuiselle naiselle. Tuotteiden mitoitus on väljä ja linjat ilmavia. Brändi heijastaa modernia, mutta samalla lämminhenkistä elämäntyyliä, jossa on ripaus romantiikkaa. Erityisesti huomiota on kiinnitetty tuotteiden materiaalivalintoihin. NOOMin vaatteissa käytetään paljon luonnonmateriaaleja, muun muassa luomupuuvillaa sekä villasekoitteita. Laadukkaat materiaalit ja helposti yhdisteltävät kokonaisuudet luovat perustan viimeistellylle pukeutumiselle, niin töihin kuin vapaa-aikaan.

Uusi Stockmann Style muodin ystäville
Stockmann on perustanut kanta-asiakkailleen täysin uudenlaisen Stockmann Style -heimon, jossa esteetikot pääsevät testaamaan kauden trendit. Stockmann Stylen jäsenet kuulevat ja kokevat ensimmäisenä muodin, kauneuden ja sisustamisen tyylivinkit. Stockmann Stylen kautta saa esimerkiksi kutsuja muotinäytöksiin ja ajankohtaisiin tapahtumiin. Stockmann Styleen voi liittyä osoitteessa: heimot.stockmann.com.

Lisätiedot, kuvat ja tuotelainat:
PR@stockmann.com
@stockmanncom #stockmann #stockmannstyle