Stockmannin tilinpäätös 2022 on julkistettu

STOCKMANN Oyj Abp, Tilinpäätös ja toimintakertomus 28.2.2023 klo 14.00 EET

Stockmann on julkaissut vuoden 2022 talouskatsauksen, joka sisältää hallituksen toimintakertomuksen, konsernin tilinpäätöksen, emoyhtiön tilinpäätöksen ja tilintarkastuskertomuksen, sekä hallinnointiraportin ja palkitsemisraportin. Stockmannin vuosiraportointikokonaisuus, sisältäen lisäksi vuosikatsauksen ja vastuullisuusraportin, julkistetaan viikolla 9 osoitteessa https://vuosi2022.stockmanngroup.com/.

ESEF-asetuksen (European Single Electronic Format) mukainen xHTML-muotoinen talouskatsaus julkaistaan tämän pörssitiedotteen liitteenä. Tilintarkastusyhteisö Ernst & Young on toimittanut kohtuullisen varmuuden antavan riippumattoman tilintarkastajan varmennusraportin ISAE 3000 mukaisesti koskien Stockmannin laatimaa ESEF-talouskatsausta. Talouskatsaus julkaistaan lisäksi vapaaehtoisesti pdf-tiedostona yhdessä hallinnointiraportin ja palkitsemisraportin kanssa. Pdf-muotoinen talouskatsaus ei täytä arvopaperimarkkinalain 7. luvun 5. pykälän mukaisia julkistamisvaatimuksia.

Annelie Forsberg, talousjohtaja, puh. +46 706 43 00 59
Jukka Naulapää, lakiasiainjohtaja, puh. 09 121 3850