Syksyn A+More by Pupulandia -tuotteet saapuvat Stockmannille – tulevista seikkailuista inspiraationsa saanut asustemallisto esittelee kiinnostavia uutuuksia

Stockmann Oyj Abp, lehdistötiedote 1.9.2021

Stockmannin oma asustemerkki A+More ja Pupulandia-blogia luotsaava Jenni Rotonen loivat jälleen yhdessä syksyisen asustemalliston, joka tarjoaa kokoelman kauniita, kestäviä ja yhteensopivia tuotteita. Tämän syksyn mallisto on saanut inspiraationsa erilaisista seikkailuista ja niiden haaveilusta, ja mukana mallistossa on uutuutena nyt muun muassa niin huiviksi kuin peitoksi sopiva shaali ja nahkainen viikonloppulaukku.

Suositun Pupulandia-blogin takana oleva Jenni Rotonen ja Stockmannin oma asustebrändi A+More lanseeraavat nyt neljännen yhteisen A+More by Pupulandia -asustemallistonsa. Odotettu mallisto koostuu pehmoisista neuletuotteista ja niihin yhteensopivista nahkalaukuista. Neuletuotteet ovat juuri tulleet saataville Stockmann-tavarataloihin ja stockmann.comiin, ja asustekokoelma täydentyy laukuilla loka-marraskuussa.

“Tämä kokoelma on omistettu suurille ja pienille seikkailuille, joihin kannustan jokaista haastamaan itseään arkisen aherruksen lomassa. Staycation, metsäretki ja telttayö luonnon helmassa, mökkireissu tai viikonloppureissu junamatkan päähän - mallistosta löytyy monikäyttöisiä, laadukkaita ja lämpöisiä neuleasusteita ja näppärä laukkusetti, jotka sopivat mainiosti niin arkisiin hetkiin kuin mukaan vaikkapa pienelle viikonloppureissulle. Olen halunnut rakentaa kokoelman, joka palvelee ja ilahduttaa monenlaisissa elämän hetkissä ja ehkä jopa kannustaa näkemään mahdollisuuksia seikkailuille arjen keskellä”, Jenni Rotonen kertoo.

Mallistossa jälleen trendikkäitä uutuuksia, vastuullisia materiaaleja ja rakastettu suosikkipipo

Nyt saatavilla oleva pehmeä kokoelma sisältää jälleen uutuuksia niin tuotteiden kuin materiaalien osalta. Pipojen ja kaulahuivien valikoimaa täydentää syys- ja talvikauden ehdoton trendituote: villaneuloksesta valmistettu lämmin huppu. Lisäksi mallistosta löytyy uutena suuri mutta kevyt lyosellin ja villan yhdistelmästä valmistettu shaali, joka sopii jokapäiväiseen käyttöön kaulalle tai hartioille aseteltuna tai kevyeksi peitoksi esimerkiksi junamatkalle.

Mukana mallistossa on jälleen myös kestosuosikin aseman saavuttanut pipo, joka nähdään klassikkoväreissä ja kauden uusissa trendisävyissä, kuten ruskeassa, oliivinvihreässä, laventelissa ja pinkissä.

”A+More by Pupulandia -mallistoon on suunniteltu jälleen toistensa kanssa yhteensopivia herkullisia värikomboja, kuten oliivinvihreä ja laventeli, ja kestäviä asustekavereita vaikkapa tuleville reissuille, kuten ystävien luo kohdistuville viikonloppuvierailuille, joista varmasti moni meistä on viime aikoina haaveillut. Uskon, että mallistosta löytyy taas luottotuotteita moniksi vuosiksi eteenpäin”, A+Moren suunnittelija Laura Kupari-Guise sanoo.

Mallisto täydentyy loka-marraskuussa tilavalla viikonloppukassilla, kosmetiikan säilyttämiseen suunnitellulla vetoketjullisella laukulla sekä tyylikkäällä ja ajattomalla satulalaukulla.

Vastuullisia materiaaleja ja kotimaista suunnittelua

A+More by Pupulandia -mallistossa on kiinnitetty jälleen erityistä huomiota laadukkaisiin ja vastuullisiin materiaaleihin. Kaikki neuletuotteet valmistetaan Italiassa ja myös langat ovat italialaisia. Tuotteiden valmistuksessa on käytetty muun muassa lyosellia sekä värjäämätöntä alpakkaa, johon on sekoitettu pet-pulloista saatua kierrätyspolyesteriä pehmeyden ja kestävyyden aikaansaamiseksi. Laukkumallistossa on käytetty kasviparkittua nahkaa, jonka vastuullisemmasta värjäämisestä ja valmistusprosessista kertoo LWG-sertifikaatti (Leather Working Group).

A+More on yksi Stockmannin omista brändeistä, joiden tuotteet ovat saatavilla vain Stockmann-tavarataloissa ja stockmann.comissa. Kaikki A+Moren tuotteet suunnitellaan Stockmannin Design Studiossa Helsingissä, ja brändillä on kotimaisesta suunnittelusta kertova Design from Finland -tunnus.

A+More by Pupulandia -malliston neuleasusteet ovat nyt saatavilla Stockmann-tavarataloissa ja stockmann.comissa.

Lisätiedot:
Laura Kupari-Guise, Stockmann, Designer, A+More, puh. 046 876 3369
Ulrika Hedman, Stockmann, Brand Manager, A+More, puh. 050 388 9683
Jenni Rotonen, puh. 044 010 0184

Stockmann tarjoaa monipuolisen ja laadukkaan valikoiman muodin, kauneuden ja kodin tuotteita ihanan arjen ja juhlan rakentamiseen. Inspiroimme asiakkaitamme tekemään kestäviä ja vastuullisia valintoja. Stockmannilla on 8 tavarataloa Suomessa ja Baltiassa sekä verkkokauppa stockmann.com. Lisätietoja meistä löydät osoitteesta stockmanngroup.com.

Kuvat: Camilla Bloom

Avainsanat: