Tampereen Stockmann-tavaratalo jatkaa uudistumistaan asiakkaiden toiveiden pohjalta

Stockmann Oyj Abp, lehdistötiedote 31.12.2020

Tampereen-tavaratalossa on tapahtunut reilun vuoden sisällä paljon uudistuksia niin osastojen kuin brändivalikoiman osalta. Vuoden 2021 alusta lähtien uudistukset saavat jatkoa. Tavarataloa kehitetään ja uudistetaan tamperelaisten asiakkaiden toiveiden pohjalta.

Tampereen Stockmann-tavaratalon uusi vuosi 2021 alkaa uudistuksilla, kun tavaratalossa käynnistyy remontti heti vuodenvaihteen jälkeen. Vuoden alusta käynnistyvät muutostyöt ovat jatkoa tavaratalon aiemmille uudistuksille, joita on toteutettu jo syksyn 2019 ja kevään 2020 aikana.

”Stockmannilla on ollut ilo jo vuodesta 1957 palvella tamperelaisia kaupungin paraatipaikalla ja nähdä monia muuttuvia vaiheita kaupunkilaisten elämässä. Tampereen keskustan mittavat uudistukset valmistuvat nyt alkavana vuonna, ja meille on tärkeää kehittyä niin kaupungin kuin asiakkaidemme mukana”, Tampereen Stockmann-tavaratalon johtaja Päivi Itkonen-Melartin sanoo.

Tavaratalo jatkaa kehittymistään asiakkaiden toiveiden pohjalta

Tampereen-tavaratalon asiakkaiden saataville on tullut reilun vuoden aikana monia uusia brändejä, ja esimerkiksi kodin alue on uudistunut täysin. Nyt käynnistyvät muutokset ulottuvat tavaratalon muodin, kodin, kosmetiikan ja palveluiden sekä ruokatarjonnan alueille.

Tavaratalon muodin alueelle kohdistuvien muutoksien tarkoituksena on mahdollistaa asiakkaille entistä sujuvampi asiointi. Vielä nyt useammassa paikassa esillä olevat naisten muodin tuotteet keskitetään jatkossa sujuvasti tavaratalon toiseen kerrokseen. Myös naisten jalkinevalikoima ja urheiluosasto trendikkäine tennareineen siirtyvät muutosten myötä lähemmäs toisiaan kantatalon katutasoon, ja valikoima täydentyy muun muassa DKNY sport- ja Houdini-brändeillä. Myös muodin valikoima kasvaa uusilla merkeillä, kuten naisten by Malene Birger, Second Female, jalkineissa Flattered, Pavement ja Veja sekä miesten Les Deux ja Replay. Lasten puolella valikoimaan lisätään Gant Baby ja Boss Baby sekä Knowledge Cotton Apparel.

Asiakkaiden toiveisiin vastaa myös tuleva uusi luonnonkosmetiikka-alue, joka täydentyy myös uusilla suosituilla luonnonkosmetiikkabrändeillä. Tampereen Stockmann haluaa myös tarjota asiakkailleen jatkossa entistä monipuolisempia palveluita, ja muutosten myötä tavaratalon toisessa kerroksessa avautuu täysin uusi lounge-tila erilaisia asiakastilaisuuksia ja -tapahtumia varten. Myös muotipalvelun tilat käyvät läpi uudistuksen, ja muodin ammattilaiset neuvovat ja inspiroivat asiakkaita pukeutumisasioissa jatkossa entistä upeammissa tiloissa.

Myös tavaratalon yhteydessä sijaitseva ruokakauppa tulee uudistumaan. Tavaratalossa toimii jatkossakin monipuolinen ruokakauppa, joka palvelee asiakkaita niin laajalla valikoimalla kuin asiantuntevalla palvelulla myös tulevaisuudessa.

Lisätiedot:
Päivi Itkonen-Melartin, Tampereen Stockmann-tavaratalon johtaja, puh. 0503015434

Stockmann tarjoaa monipuolisen ja laadukkaan valikoiman muodin, kauneuden ja kodin tuotteita ihanan arjen ja juhlan rakentamiseen. Inspiroimme asiakkaitamme tekemään kestäviä ja vastuullisia valintoja. Stockmannilla on 8 tavarataloa Suomessa ja Baltiassa sekä verkkokauppa stockmann.com. Lisätietoja meistä löydät osoitteesta stockmanngroup.com.