Tampereen Stockmann-tavaratalo juhlii uudistunutta kodin maailmaa

Stockmann Oyj Abp, lehdistötiedote 12.3.2020

Tampereen Stockmann-tavaratalon viime syksynä käynnistyneet uudistukset etenevät, ja tulevana viikonloppuna tavaratalossa juhlitaan laajentunutta kodin aluetta.

Juuri valmistuneen uudistuksen myötä Tampereen-tavaratalon kodin osaston huonekalutarjonta vahvistuu Artekin, Vitran, Stringin sekä Muubsin tuotteilla ja entisestään laajentuneella Hakola Shopilla. Myös Stockmannin oman Casa Stockmann -brändin osasto on kasvanut, ja sieltä löytyy nyt muun muassa oma alue lasten huoneen sisustukseen. Uutta kodin kokonaisuutta täydentävät taiteilija Tomi Parkkosen työt, jotka ovat saatavilla myös stockmann.comin Online Exclusive -valikoimasta.

Laajentunut kodin maailma on jatkoa viime syksynä tavaratalossa käynnistyneille uudistuksille. Silloin katutasoon avautui uusi koruosasto ja katumuodin kokonaisuus trendikkäine brändeineen. Jo syksyllä kodin alueelle avautui pääosin designvalaisimille omistettu alue, joka nyt valmistuneen remontin myötä kasvoi merkittävästi myös huonekaluilla ja kodin sisutustavaroilla.

”Asiakkaamme tykkäsivät syksyllä tehdyistä muutoksista ja ilahtuivat valikoimiimme tulleista designbrändien tuotteista. Tamperelaiset ovat kiinnostuneita kodin sisustamisesta sekä vastuullisista ja kestävistä brändeistä. Onkin ilo nyt päästä esittelemään heille laajentunut valikoima ja koko ainutlaatuinen kodin kokonaisuus”, Tampereen Stockmannin johtaja Päivi Itkonen-Melartin sanoo.

Tulevana viikonloppuna mahdollisuus ostoksiin VR-maailmassa

Tampereen-tavaratalossa käynnistyy perjantaina 13.3. uudistuneen kodin maailman juhlaviikonloppu. Lauantaina 14.3. kello 13–17 järjestettävässä avoimessa tapahtumassa on mahdollisuus päästä kokeilemaan, miten tulevaisuudessa tehdään ostoksia. Stockmannin, MobilePayn ja ZOANin innovatiivinen yhteistyö vie asiakkaat virtuaaliostoksille VR-lasien avulla. Virtuaaliseen ostosmaailmaan on mahdollista tutustua myös näytön välityksellä.

Virtuaalinen ostosympäristö ei ole perinteinen myymälä, vaan käyttäjä kulkee kauniissa kodissa ja voi valita haluamansa tuotteet lähempään tarkasteluun. Virtuaalikodissa vieraileva pääsee tutustumaan kotimaisiin Artekin ja Iittalan designtuotteisiin ja tekemään lahjoituksen Pelastakaa Lapset -järjestön Eväitä Elämälle -kampanjaan.

”Toivotan koko tavaratalomme tiimin puolesta asiakkaamme tervetulleiksi juhlistamaan kanssamme inspiroivaa kodin valikoimaa, kokeilemaan innovatiivisia ostosmahdollisuuksia ja löytämään ideoita keväisen kodin sisustamiseen”, Itkonen-Melartin sanoo.

Lisätiedot:
Päivi Itkonen-Melartin, Tampereen Stockmann-tavaratalon johtaja, puh. 050 301 5434

Stockmann tarjoaa monipuolisen ja laadukkaan valikoiman muodin, kauneuden ja kodin tuotteita ihanan arjen ja juhlan rakentamiseen. Inspiroimme asiakkaitamme tekemään kestäviä ja vastuullisia valintoja. Stockmannilla on 8 tavarataloa Suomessa ja Baltiassa sekä verkkokauppa stockmann.com. Lisätietoja meistä löydät osoitteesta stockmanngroup.com.