Uudistunut Stockmann Itis tarjoaa mahdollisuuden monikanavaiseen asiointiin – myös kiertotalouspalvelut helposti tarjolla

Stockmann Oyj Abp, lehdistötiedote 24.8.2023

Stockmann Itis Helsingissä on uudistettu kauttaaltaan niin konseptin kuin tilojen suhteen. Uudistetussa tavaratalossa Stockmann tarjoaa vastuullisesti tuotettujen omien merkkien tuotevalikoiman lisäksi valikoiman muita suosikkibrändejä – unohtamatta laadukasta kosmetiikkaa ja lasten osaston luottotuotteita. Monikanavaisen ostamisen, kiertotalouden ja muiden palveluiden toiminnot on koottu selkeästi yhdelle alueelle.

Stockmann Itiksen laajat muutostyöt on saatu valmiiksi, ja uudistuneessa tavaratalossa vietetään avajaisia lauantaina 2.9.

”Inspiroivan Stockmann Itiksen valikoiman ytimenä ovat Stockmannin omien merkkien vastuullisesti valmistetut muodin ja kodin tuotteet. Lisäksi tarjoamme asiakkaillemme katsauksen vaihtuvaan muodin valikoimaan muiltakin suosikkibrändeiltä. Kosmetiikan valikoimamme on edelleen laaja ja laadukas, ja lasten osastolla tarjoamme yhä laajan valikoiman vaatteita ja jalkineita kaiken ikäisille lapsille”, kuvailee uudistetun Stockmann Itiksen valikoimaa tavaratalojohtaja Noora Pihlström

Monikanavaiseen ostamiseen on panostettu Stockmann Itiksen muutoksessa aiempaa enemmän. Ensimmäistä kertaa Stockmann tuo osaksi myymäläympäristöä showroom-kokonaisuuden, jossa laajennettu ja sesongin mukainen valikoima on inspiroivasti esillä ja valikoiman tuotteet helposti suoraan kotiin tilattavissa.

”Olemme kuunnelleet asiakkaitamme ja henkilökuntaamme Stockmann Itiksen muutoksessa. Aiempaa kompaktimmassa tavaratalossamme haluamme tarjota Itiksen asiakkaiden suosikkituotteiden lisäksi koko Stockmannin valikoiman uudella, monikanavaisella tavalla showroomin muodossa”, kertoo Stockmann Itiksen Noora Pihlström.

Stockmann Itiksen uudistettuihin tiloihin on rakennettu kokonaan uudenlainen palvelualue, jossa on tarjolla muun muassa monikanavaista ostamista tukevat toiminnot, kuten sovitusmahdollisuus verkkokauppaostoksille, sekä monipuoliset lajittelu- ja kierrätyspalvelut. Myös ompelupalvelu on osa palvelukokonaisuutta ja käytettävissä niin Stockmannilta kuin muualtakin ostetuille tuotteille. Lasten muodin alueella on tarjolla leikkipaikka ja levähdyspaikkoja koko perheen viihtymistä ajatellen, ja monipuolisia kauneuden palveluja tarjotaan kosmetiikkaosastolla.

Kauppakeskuksen muutostyöt jatkuvat vielä, mutta Stockmann Itiksen uudistus on nyt valmis.

”Vietämme avajaisia lauantaina 2.9. Toivotan koko henkilökunnan puolesta kaikki nykyiset ja uudet asiakkaamme lämpimästi tervetulleiksi ostoksille ja tutustumaan uudistettuun Stockmann Itikseen”, sanoo Pihlström.

Noora Pihlström, Stockmann Itiksen tavaratalojohtaja, p. 050 427 3860, noora.pihlstrom@stockmann.com
Stockmann Media Desk, puh. 050 389 0011

Stockmann tarjoaa monipuolisen ja laadukkaan valikoiman muodin, kauneuden ja kodin tuotteita ihanan arjen ja juhlan rakentamiseen. Inspiroimme asiakkaitamme tekemään kestäviä ja vastuullisia valintoja. Stockmannilla on 8 tavarataloa Suomessa ja Baltiassa sekä verkkokauppa stockmann.com. Lisätietoja meistä löydät osoitteesta stockmanngroup.com.

Avainsanat: