Uusi designbrändejä tarjoava ”My Favourites” -sisustuskonsepti avattu kodin maailmaan Jumbon, Tampereen ja Turun Stockmannin tavarataloissa

Stockmann kehittää tarjontaansa ja tuo kodin sisustustuotteita esille entistä inspiroivammassa ympäristössä, kun se on avannut uuden sisustuskonseptin Jumbon, Turun ja Tampereen tavarataloihin. ”My Favourites” -sisustuskonsepti tarjoaa inspiroivan kokoelman ajankohtaisia ja laadukkaita piensisustustuotteita useilta tunnetuilta designbrändeiltä. Uusi sisustuskonsepti on jatkoa Stockmannin kodin osastoilla käynnistyneille uudistuksille.

Kiinnostus kodin sisustamiseen on kasvanut viime vuosina, kun kotoilu ja etätyöskentely ovat lisääntyneet. Stockmann vastaa kasvaneeseen kiinnostukseen kodin sisustamisessa ja tuunaamisessa avaamalla uudenlaisen sisustuskonseptin, My Favourites. Se tarjoaa inspiroivalla tavalla kokoelman designbrändejä ja piensisustustuotteita.

”Olemme innoissamme tästä uudesta ja raikkaasta sisustusympäristöstä. My Favourites tuo varmasti iloa piensisustustuotteista kiinnostuneille asiakkaillemme. Kokoamalla tunnettuja sisustusbrändejä ja piensisustustuotteita yhteen on kuin tarjoaisi kodin osastollamme inspiroivan karkkikaupan”, kertoo kodin osaston kategoriajohtaja Virpi Kivilahti Stockmannilta.

Stockmann haluaa luoda mahdollisimman miellyttävät puitteet sille, että asiakkaiden on helppoa asioida ja löytää toivomiaan sisustusbrändejä ja kestäviä valintoja. Stockmann on satsannut kodin osastoihinsa ja uudistanut niitä viime vuosien aikana. My Favourites -konsepti on jatkoa uudistuksille ja vastaa asiakkaiden kysyntään kodintuotteissa.

”Asiakkaamme ovat kiinnostuneita kodin sisustamisesta. My Favourites tarjoaa nyt kiinnostavan valikoiman erityisesti laadukkaita ja ajankohtaisia skandinaavisia piensisustustuotteita. Mukana on muun muassa Hayn, Normann Copenhagenin, Menun, Cooeen, Stoffin, Ferm Livingin ja Seraxin halutuimmat ja himotuimmat sisustustuotteet”, vinkkaa Kivilahti.

Nyt trendaavat laadukkaasti ja vastuullisesti valmistetut sisustusmateriaalit. Erilaiset luonnonmateriaalit ja aidot materiaalit ovat kasvattamassa suosiotaan. Lisäksi persoonallisuus ja leikkisyys näkyvät sisustuksessa, kun yhdistetään uutta ja vanhaa. My Favourites -sisustusmallistojen tuotteet vaihtuvat säännöllisesti sesonkien mukaan ja asiakkaiden toiveita kuunnellen. Uusi konsepti on toistaiseksi pysyvä niin Jumbossa, Tampereella kuin Turussa.

Virpi Kivilahti, kategoriajohtaja, kodin osasto, Stockmann, puh. 050 389 0532, virpi.kivilahti@stockmann.com
Stockmann Media Desk, puh. 050 389 0011, info@stockmann.com

Stockmann tarjoaa monipuolisen ja laadukkaan valikoiman muodin, kauneuden ja kodin tuotteita ihanan arjen ja juhlan rakentamiseen. Inspiroimme asiakkaitamme tekemään kestäviä ja vastuullisia valintoja. Stockmannilla on 8 tavarataloa Suomessa ja Baltiassa sekä verkkokauppa stockmann.com. Lisätietoja meistä löydät osoitteesta stockmanngroup.com.