Lindex aloittaa yhteistyön Booztin kanssa

Lindex jatkaa verkkotoimintansa kasvattamista ja ryhtyy nyt yhteistyöhön Booztin kanssa. Kumppanuuden alkuvaiheessa Boozt.comiin tulee saatavaksi Lindexin lastenvaatemallisto.

”Boozt on merkittävä verkkokauppa Pohjoismaissa, ja sillä on lojaali asiakaskunta. Odotamme innolla yhteistyötä ja haluamme tarjota Lindexin upeita lastenvaatteita sekä nykyisille että uusille asiakkaille osoitteessa Boozt.com", sanoo Sophie Ready, Lindexin Digital Partnership Manager.

Tämän uuden kumppanuuden myötä Lindex vahvistaa asemaansa globaalina brändinä. Verkkovalikoiman ja digitaalisen liiketoiminnan kasvattaminen ja laajentaminen parantavat asiakaskokemusta ja ovat siksi tärkeitä muotiyrityksen tulevaisuuden kannalta.
”Olemme hyvin iloisia siitä, että voimme tarjota Lindexin lastenvaatteita kaikille asiakkaillemme. Lindex on merkittävä ruotsalainen brändi, joka on loistava lisä tarjoamiimme tuotemerkkeihin. Tämä kumppanuus vahvistaa Boozt.comin lastenvaatetarjontaa”, sanoo Peter G. Jørgensen, Booztin Chief Commercial Officer.

Boozt on kasvava pohjoismainen muotiverkkokauppa, joka myy noin 600 pohjoismaisen ja kansainvälisen tuotemerkin tuotteita.

Lisätietoja:

press@lindex.com

Lindex on yksi Euroopan johtavista muotiketjuista. Lindexillä on noin 470 myymälää 17 markkinalla. Lindexin liikeidea on tarjota inspiroivaa ja hintansa arvoista muotia vastuullisille ja muotitietoisille naisille. Valikoimaan kuuluu useita eri kokonaisuuksia naisten alusvaatteita, naistenvaatteita ja lastenvaatteita. Lindexin kestävyyslupaus tuleville sukupolville pitää sisällään naisten voimaannuttamisen, maapallon kunnioittamisen ja ihmisoikeuksien turvaamisen. Lindex on osa suomalaista pörssinoteerattua Stockmann-konsernia. Lisää tietoa osoitteessa www.lindex.com

Avainsanat:

Yrityksestä

Lindex on yksi Pohjois-Euroopan johtavista muotiketjuista. Lindexillä on noin 475 myymälää 17 markkinalla. Lindexin liikeidea on tarjota inspiroivaa ja hintansa arvoista muotia. Valikoimaan kuuluu useita eri kokonaisuuksia naisten alusvaatteita, naistenvaatteita ja lastenvaatteita. Yli puolet Lindexin valikoimasta on valmistettu kestävää kehitystä tukevista materiaaleista, ja tavoitteena on nostaa luku 80 prosenttiin vuoteen 2020 mennessä. Lindex on osa suomalaista pörssinoteerattua Stockmann-konsernia. Lisää tietoa osoitteessa www.lindex.com