Lindex hakee malleja työntekijöistään

Lindex haluaa tehdä uudesta alusvaatekampanjastaan yhtä menestyksekkään kuin viime vuonna. Tässä kampanjassa muotiketjun omat työntekijät esittelevät kevään alusvaatteita.

"Kampanja oli viimeksi todella onnistunut ja se inspiroi asiakkaitamme löytämään itselleen täydelliset rintaliivit. Nyt haluamme toistaa viime vuoden menestyksen. Valitsemme tällä kertaa enemmän malleja lopullisiin mainoskuviin ja myös kiinnostus kampanjaa kohtaan on suurempaa. Haluamme kampanjamme osoittavan Lindexin olevan kansainvälinen muotiketju”, sanoo Glenda Marevind, Lindexin Marketing Manager.

Lindex on alusvaatteiden markkinajohtaja monessa maassa ja viime vuonna yritys kehitti rintaliivimallistoaan entisestään. Uudet rintaliivimallit lanseerattiin Lindexin omien työntekijöiden tähdittämässä kampanjassa, joka osoittautui menestykseksi. Kampanja oli myynnillisesti hyvä ja sen lisäksi se on auttanut myös asiakkaita löytämään suosikkirintaliivinsä monessa eri värissä ja tyylissä. Rintaliivimallit nimettiin ja sen ansiosta asiakkaan on helppo löytää oikea malli myös Lindexin Online shopista. Tukholmassa järjestettävään koekuvaukseen kutsuttiin työntekijöitä kahdeksasta eri maasta ja osallistujien joukosta valitaan mallit lopullisen kampanjan kuvauksiin, Lontooseen. Suomesta koekuvauksiin osallistui neljä työntekijää.

“Päivä on ollut mahtava ja inspiroiva, mutta hyvin erilainen kun tavallinen päiväni toimistolla. Ensijännityksen jälkeen päätin ottaa tämän henkilökohtaisena haasteena. Välillä on tärkeää astua mukavuusalueensa ulkopuolelle ja olla rohkea, se on todella palkitsevaa”, sanoo Aino-Marja Öster, Suomen Lindexin Translator & Communications Officer.

”Asiakkaamme ovat olleet innostuneita uudesta alusvaatekonseptista ja löytäneet oman rintaliivimallinsa laajasta valikoimasta. Alusvaatemallistomme oli yksi viime vuoden parhaista onnistumisistamme. Omat työntekijämme ovat alusvaateasiantuntijoita ja on upeaa nähdä heidät kampanjassamme esittelemässä omia suosikkejaan. Olemme todella ylpeitä työntekijöistämme, jotka ottivat haasteen vastaan ja viettivät unohtumattoman päivän Tukholman castingissa”, kertoo Maiju Niskanen, Lindexin Country Manager Finland & Baltic Countries.

Lisätietoja:

Maiju Niskanen
Country Manager Finland & Baltic Countries
Puhelin: 0201 422 400
E-mail: maiju.niskanen@lindex.com

Lindex on yksi Pohjois-Euroopan johtavista muotiketjuista. Lindexillä on yli 480 myymälää 16 markkinalla. Lindexin liikeidea on tarjota inspiroivaa ja hintansa arvoista muotia. Valikoimaan kuuluu useita eri kokonaisuuksia naisten alusvaatteita, naistenvaatteita ja lastenvaatteita. Lindex on osa pörssissä noteerattua Stockmann-konsernia. Lisää tietoa osoitteessa www.lindex.com