Lindex ja Matthew Williamson yhteistyössä naisten hyväksi

Brittiläinen muotisuunnittelija Matthew Williamson on suunnitellut ainutlaatuisen syysmalliston Lindexille. Yhteistyömallisto lanseerataan 4. lokakuuta ja tuotteiden myynnistä lahjoitetaan 10 % Syöpäsäätiön Roosa nauha -rahastoon.

Maailmankuulu muotisuunnittelija Matthew Williamson on luonut Lindexille näyttävän malliston, jonka tuotteista loistaa hänen ainutlaatuinen tyylinsä. Mallistossa nähdään Williamsonille tunnusomaisia elementtejä, kuten kaleidoskooppisia kuvioita, herkullisia värejä ja koristeellisia yksityiskohtia. Syksyn yhteistyömalliston tuotteissa on ylellinen ja hienostunut, naisellinen tunnelma.

Lontoon maineikkaasta Central Saint Martins -taidekorkeakoulusta valmistunut Matthew Williamson esitteli ensimmäisen mallistonsa vuonna 1997, ja on siitä lähtien työskennellyt vaatemerkkinsä kanssa. Matthew Williamsonin ylellisiä myymälöitä löytyy nykyään Lontoosta, Dubaista ja Qatarista, jonka lisäksi hänen tuotteitaan myydään 170 jälleenmyyjän kautta ympäri maailmaa.

”On mahtavaa saada työskennellä kiinnostavan ja kansainvälisen muotiyrityksen kanssa. Yhteistyömallisto antaa minulle mahdollisuuden tavoittaa yhä useampi muodista kiinnostunut nainen,” sanoo Matthew Williamson.

”Olemme erittäin innostuneita ja ylpeitä yhteistyömallistostamme Matthew Williamsonin kanssa, joka on kansainvälisesti tunnettu ja useita palkintoja voittanut muotisuunnittelija. Hänen luomuksensa ovat hyvin ainutlaatuisia ja ne viestivät hienostunutta ylellisyyttä. Olemme saaneet aikaan upean malliston, joka on helposti lähestyttävä ja sopii modernille naiselle,” kertoo Nina Starck, Lindexin Head of Design.

Syksyn yhteistyömalliston myynnin avulla tuetaan rintasyöpätutkimusta. Lindex on tehnyt yhteistyötä Syöpäsäätiön kanssa jo 10 vuoden ajan. Lindex lahjoittaa yhteistyömalliston myynnistä 10 % Roosa nauha -rahastoon.

“Muotisuunnittelijana minulle on erityisen tärkeää, että naiset tuntevat itsensä kauniiksi ja itsevarmoiksi kaikissa tuotteissani. Rakastan naisia ja olen aina inspiroitunut heistä. Siksi olen erittäin otettu, että tämän malliston avulla voimme tukea erittäin arvokasta työtä,” sanoo Matthew Williamson.

Lindexin ja Matthew Williamsonin uniikki yhteistyömallisto on suunniteltu muotitietoiselle naiselle ja se koostuu näyttävistä naistenvaatteista, asusteista sekä muutamista lastenvaatteista. Matthew Williamsonin suunnittelema mallisto lanseerataan 4. lokakuuta valikoiduissa Lindex-myymälöissä ja osoitteessa lindex.com.

Tutustu Matthew Williamsoniin ja hänen ”Sense of Style”-tyyliinsä.

Katso inspiraatiofilmi tästä: http://www.youtube.com/user/lindex

Lisätietoja:

Polhem PR
Puhelin: 358 (0)9 2600 014

Jenni Mikkonen
Marketing Coordinator Lindex
E-mail: jenni.mikkonen@lindex.com

Lindex on yksi Pohjois-Euroopan johtavista muotiketjuista. Lindexillä on yli 470 myymälää 16 markkinalla. Lindexin liikeidea on tarjota inspiroivaa ja hintansa arvoista muotia. Valikoimaan kuuluu useita eri kokonaisuuksia naisten alusvaatteita, naistenvaatteita ja lastenvaatteita. Lindex on osa pörssissä noteerattua Stockmann-konsernia. Lisää tietoa osoitteessa www.lindex.com