Lindex Missoni -mallisto lanseerataan 25.9 – katso backstage-filmi!

Italialainen muotitalo Missoni tekee yhteistyötä Lindexin kanssa tukeakseen rintasyöpätutkimusta. Ainutlaatuinen mallisto lanseerataan 25. syyskuuta kaikissa Lindex-myymälöissä Pohjoismaissa, Keski-Euroopassa, Lähi-idässä sekä osoitteessa www.lindex.com.

Lindex Missoni -malliston kuviointi ja design ovat tyypillisiä Missonille. Muotimallisto koostuu yhteensä 70 tuotteesta, jotka ovat naistenvaatteita, alusvaatteita, lastenvaatteita ja asusteita. Tuotteet on suunnittelut Angela Missoni. Malliston myyntihinnasta lahjoitetaan 10 % Roosa nauha -rahastoon.

”Yhteistyömme Lindexin kanssa antaa meille ainutlaatuisen mahdollisuuden tuoda edullista designia jokaiselle naiselle ja samalla lisätä maailmanlaajuisesti tietoa rintasyövästä” sanoo Missonin Creative Director, Angela Missoni.

”Haluamme yhteistyöllämme Missonin kanssa tarjota asiakkaillemme mahdollisuuden ostaa yhden maailman arvostetuimman muotibrändin tuotteita samalla kun jatkamme pitkäkestoista työtämme rintasyöpätutkimuksen hyväksi”, sanoo Lindexin Design- ja sisäänostojohtaja, Lea Rytz Goldman.

Katso backstage-filmi Lindexin yhteistyöstä Missonin kanssa ja pääset samalla näkemään, kuinka työskentelemme malliston kanssa!

Haluatko tietää lisää Lindex Missoni -designyhteistyöstä, lue tästä ensimmäinen lehdistötiedote:

Lisää korkearesoluutioisia kuvia, käy Lindexin Newsroomissa.
Uutta!
Tilaa Lindexin muotiuutiset ja seuraa Lindexiä sosiaalisissa medioissa.

Lisätietoja:

Polhem PR
Puhelin: 358 (0)9 2600 014

Jenni Mikkonen
Marketing Coordinator Lindex
Matkapuhelin: 0400 719 922
E-mail: jenni.mikkonen@lindex.com

Lindex on yksi Pohjois-Euroopan johtavista muotiketjuista. Lindexillä on yli 450 myymälää 14 markkinalla. Lindexin liikeidea on tarjota inspiroivaa ja hintansa arvoista muotia. Valikoimaan kuuluu useita eri kokonaisuuksia naisten alusvaatteita, naistenvaatteita ja lastenvaatteita. Lindex on osa pörssissä noteerattua Stockmann-konsernia. Lisää tietoa osoitteessa www.lindex.com