Lindex on jälleen mukana Roosa nauha -kampanjassa

Lindex osallistuu Syöpäsäätiön rintasyövän vastaiseen Roosa nauha -kampanjaan jo yhdeksättä kertaa myymällä Roosa nauha -rusetteja. Yhdessä asiakkaittensa kanssa yritys kerää rahaa rintasyövän vastaiseen työhön ja pyrkii näin lisäämään tietoisuutta sairaudesta. Tänä vuonna Lindex lanseeraa lisäksi roosan rannekorun, jonka koko tuotto lahjoitetaan Roosa nauha -rahastoon.

Lindex on ylpeä yhteistyöstään Syöpäsäätiön kanssa koskien Roosa nauha -kampanjaa. Osallistumalla jo monen vuoden ajan tähän kampanjaan Lindex on kerännyt rahaa mm. rintasyöpätutkimukselle sekä lisännyt tietoisuutta tästä sairaudesta. Vuonna 2010 Lindex keräsi 430 myymälänsä avulla 13 eri markkinalla yhteensä 7,2 miljoonaa Ruotsin kruunua.

– Useimmat Lindexin asiakkaista ja työntekijöistä ovat naisia, joten tunnemme suurta halua tukea rintasyövän vastaista kampanjaa. Tavoitteenamme on yhdessä asiakkaittemme kanssa kerätä mahdollisimman suuri lahjoitus Roosa nauha -rahastoon ja samalla lisätä entisestään tietoisuutta sairaudesta. Työntekijämme ovat erittäin sitoutuneita tähän, ja toivon, että kampanjamme onnistuu hienosti, sanoo Göran Bille, Lindexin toimitusjohtaja.

Tänä vuonna Lindexillä on kampanjassa mukana ainutlaatuinen tuote, roosa rannekoru, jonka myynnistä saatava tuotto lahjoitetaan kokonaisuudessaan Syöpäsäätiön Roosa nauha -rahastoon. Näin jokaisella myydyllä rannekorulla on merkitystä.

- Tänä vuonna Lindexin designtiimi on suunnitellut muodikkaan ja kauniin rannekorun. Toivomme, että naiset löytävät korun ja hankkivat sen lahjaksi joko itselle tai ystävälle. Haluamme kerätä mahdollisimman suuren lahjoituksen Roosa nauha -rahastoon, sanoo Lea Rytz Goldman, Lindexin design- ja sisäänostojohtaja.

Roosa rannekoru maksaa 7,95 €, ja se on valmistettu aidosta nahasta. Koru on myynnissä kaikissa Lindex-myymälöissä Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa sekä Lindex Shop Onlinessa osoitteessa http://www.lindex.com/. Ostamalla Shop Onlinesta rannekorun, asiakkaat saavat lokakuussa ostoksensa kokonaan ilman toimituskuluja.

Lisätietoja:
Jenni Mikkonen, Marketing Coordinator
Matkapuhelin: 0400 719 922

Lindex on yksi Pohjois-Euroopan johtavista muotiketjuista. Lindexillä on yli 430 myymälää Ruotsissa, Norjassa, Suomessa, Baltiassa, Tšekissä, Slovakiassa, Puolassa, Venäjällä ja Lähi-idässä. Vuonna 2011, Lindex Shop Online lanseerattiin koko EU:ssa osoitteessa www.lindex.com. Lindexin liikeidea on tarjota inspiroivaa ja hintansa arvoista muotia. Valikoimaan kuuluu useita eri kokonaisuuksia naisten alusvaatteita, naistenvaatteita ja lastenvaatteita. Lindex on osa pörssissä noteerattua Stockmann-konsernia. Lisää tietoa osoitteessa www.lindex.com.

Avainsanat: