Lindex vetää takaisin snap-on-rannekorun, jossa on kissan pää

Olemme havainneet, että snap-on-rannekoru, jossa on kissan pää, on valmistettu virheellisesti eikä se täytä Lindexin turvallisuusvaatimuksia. Rannekorun sisällä oleva metalliosa ei ole kunnolla suojattu, joten sen terävät reunat voivat aiheuttaa loukkaantumisen.

Tämä takaisinveto koskee snap-on-rannekorua, jossa on mustasta ja täplikkäästä tekoturkiksesta valmistettu kissan pää. Rannekorun tuotenumero on 7933964.

Pyydämme kaikkia asiakkaita, jotka ovat ostaneet tai saaneet lahjaksi kyseisen snap-on-rannekorun, palauttamaan sen lähimpään Lindex-myymälään täyttä hyvitystä vastaan. Mahdolliset kysymykset voi osoittaa Lindexin asiakaspalveluun sähköpostitse: support@lindex.com. tai puhelimitse: 0800 130 730

Asiakkaidemme terveys ja hyvinvointi ovat meille tärkeitä. Valvomme tarkasti, että tuotteemme täyttävät turvallisuusvaatimuksemme. Pahoittelemme, että tämä viallinen snap-on-rannekoru on päässyt läpäisemään turvallisuus- ja laatutestit.

Lindex on yksi Euroopan johtavista muotiketjuista. Lindexillä on noin 460 myymälää 18 markkinalla. Lindexin liikeidea on tarjota inspiroivaa ja hintansa arvoista muotia vastuullisille ja muotitietoisille naisille. Valikoimaan kuuluu useita eri kokonaisuuksia naisten alusvaatteita, naistenvaatteita ja lastenvaatteita. Lindexin kestävyyslupaus tuleville sukupolville pitää sisällään naisten voimaannuttamisen, maapallon kunnioittamisen ja ihmisoikeuksien turvaamisen. Lindex on osa suomalaista pörssinoteerattua Stockmann-konsernia. Lisää tietoa osoitteessa www.lindex.com