Lindexin upeat asiakkaat tähdittävät kevään alusvaatekampanjaa

Tänä keväänä Lindexin Bra-volution alusvaatekampanjan malleina nähdään kuusi Lindexin asiakasta.

Viimeisen kahden vuoden aikana Lindexin omat työntekijät ovat toimineet Bra-volution-alusvaatekonseptin malleina. Bra-volution-kampanjat ovat olleet erittäin suosittuja sekä myynnillisesti että sisällöllisesti, sillä konseptin selkeys auttaa asiakkaita löytämään helposti suosikkinsa rintaliivimallistosta.

“Haluamme inspiroida yhä useampia naisia löytämään omat suosikkirintaliivinsä ja tällä kertaa teimme kampanjamme yhdessä asiakkaidemme kanssa. Mallimme ovat upeita ja kuvauspäivän energia oli mahtava, siihen yhdistyi paljon innostusta ja sopivasti jännitystä”, sanoo Anne-Kathrine Almark, Lindexin Marketing Communication Manager.

Kiinnostus kampanjaa kohtaan oli suurta, sillä hakemuksia saapui yli 700 kappaletta 13 eri maasta. Hakemusten joukosta valittiin Tukholman casting-tilaisuuteen 25 naista, joista valikoitui kuusi finalistia Lontoon kampanjakuvaukseen. Tämän vuoden kampanjamallit tulevat Suomesta, Ruotsista, Norjasta ja Latviasta.

“Meistä pidettiin hyvää huolta kuvauspaikalla ja meille pyrittiin luomaan rentoutunut ja hyvä olo. Tunnelma oli lämmin ja kaikki kannustivat toisiaan. Kuvauspäivä oli kaikin puolin ihana kokemus, vaikka jännittävää se olikin. Hain malliksi kampanjaan, sillä ihastuin heti ajatukseen siitä, että mukaan otetaan erinäköisiä ja -ikäisiä naisia. Varsinkin nyt raskaana ollessani mietin, että alusvaatemainoksissa nähdään hyvin vähän odottavia naisia malleina. Me kaikki olemme täydellisiä omalla tavallamme ja jokaista naisvartaloa pitää juhlia!” sanoo Milla Puolakanaho, suomalainen Bra-volution -tähti.

Kevään uusi alusvaatemallisto tulee 4. helmikuuta myyntiin kaikkiin Lindex-myymälöihin ja osoitteeseen lindex.com.

Lindex on yksi Pohjois-Euroopan johtavista muotiketjuista. Lindexillä on yli 490 myymälää 18 markkinalla. Lindexin liikeidea on tarjota inspiroivaa ja hintansa arvoista muotia. Valikoimaan kuuluu useita eri kokonaisuuksia naisten alusvaatteita, naistenvaatteita ja lastenvaatteita. Lindex on osa pörssissä noteerattua Stockmann-konsernia. Lisää tietoa osoitteessa www.lindex.com

Avainsanat: